הטלת קנס על חברה שההמתנה שלה ארוכה מעל 10 דקות

אין תמונה

מספר חתימות

3
 
5,000  
פורסם בתאריך: 06/08/2016
 

הטלת קנס על חברה/תגיד או עמותה שזמן ההמתנה שלה (לשירות הקוחות או התמיכה) ארוך מעשר דקות המתנה.

חברות תקשורת כמו הוט, יאס, אורנג', פלאפון, סלקום, 012, בזק, בזקבינלאומי, גולן טלקום וכו' חושבות שהזמן שלנו פחות חשוב מהזמן שלהם וכאשר אנו מתקשרים אליהם זמן ההמתנה יכול לקחת 35-40 דקות .

בזמן הזה איננו יכולים לענות לשיחות אחרות, איננו עובדים אנו עצבניים וחסי סבלנות.

מבדיקות רבות גילינו שאם מתקשרים לחברת השונות ולוחצים בניתוב על בקשה להצטרפות לחברה, המענה הטלפוני מהיר מאוד עד כדי כמה דקות בודדות, מה שאומר שהחברה שולטת בזמן ההמתנה ובכדי לגייס לקוחות נוספים יש להם טלפנים/יות ומענה מהיר ולטפל בלקוחות הקיימים מקצים מעט מידי טלפנים ומזלזלים בזמן שלנו

על כך צריך להקים עצומה הקוראת למקבלי ההחלטות ולמחוקקים שיעשו משהו בנידון ויקנסו את חברות הענ האלה שמזלזלים בנו.

הצטרפו אלי ותחתמו על עצומה זו בכדי לקבל שירות מהיר יותר וטוב יותר ונהיה פחות עצבניים. 

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו