שומרים על הבית של תושבי יוספטל

אין תמונה

מספר חתימות

73
 
100  

אנחנו, תושבי כפר סבא, פונים לעיריית כפר סבא בדרישה ברורה: התחדשות עירונית לא יכולה לבוא על חשבון התושבים.

שכונת יוספטל עומדת לפני שינוי ענק. בניית בניינים חדשים וממוגנים (ממ"דים). עם זאת, התכנית הנוכחית כוללת בניית מגדלים יקרים, וקיים חשש אמיתי שרבים מהתושבים הוותיקים לא יוכלו לעמוד בתשלומי האחזקה והארנונה הגבוהים וייאלצו לעזוב את הבית שלהם.

אנחנו פונים לראש העיר בבקשה להבטיח שגם תושבי יוספטל הוותיקים יוכלו להמשיך להתגורר בשכונה, ולבחון פתרונות שיסייעו כמו הקפאת העלאות הארנונה לתושבים ותיקים ולמשפחות שעלולות להיפגע מהעלייה בעלויות,     לצד צעדים נוספים שיבטיחו כי ההתחדשות העירונית לא תשאיר אף תושב מאחור. 

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו

ציר הזמן של העצומה

14/05/2026
העצומה השיגה 50 חתימות!
14/05/2026
העצומה נפתחה