תביעה ייצוגית נגד חברת סיטיפס

אין תמונה

מספר חתימות

31
 
100,000  
פורסם בתאריך: 05/06/2012
 
תתעוררו!!!!!   תתעוררו!!!!!אי אפשר שממשלת ישראל (כן כן הממשלה לא יכולה לעשות דבר בנידון) ותושבי ירושלים יהיו אסירים של החברה המונופוליסטית והפרטית "סיטיפס"אשר זכתה במכרז על הרכבת הקלה ב28 בפברואר 2002 עיכבה פרוייקט בנייה של הרכבת שהיה אמור להסתיים על פי הבטחתם באוגוסט 2004 לאחר מכן ביוני 2006 ואז אתם כבר יודעים את הסיפוראבל כל זה לא משנה !!מה שמשנה זה שעכשיו סיטיפס חברה פרטית אשר מטילה מרות ואימה על התושבים רבים בכלל לא רוצים להתעסק עם הפקחים האלה שם ומעדיפים לשלם קנס שם בכלל לא היו אמורים לשלם (ואלה בכלל לא ילדים שניסו להתפלח אלא אנשים רגילים משפחות אנשים מבוגרים וכו)את כל מה שאני אומר כבר שמעתם אבל אף אחד לא רוצה להרים תכפפה ולתבוע את החברה הזוועתיית הזאתזה קצת רקע של החברה כפי שלקוח מהאתר שלהם כדי שתדעו בתכלס עם מה אתם מתמודדים: בוצת סיטיפס זכתה במכרז להקמת הקו הראשון של הרכבת הקלה ולתפעולו למשך 30 שנה.הקבוצה קבלה את הזיכיון לפרויקט שיושם בשיטת BOT – Built Operate Transfer, במסגרתו הוטל על הקבוצה לתכנן, להקים, לתפעל ולתחזק את הפרויקט למשך תקופת הזיכיון ובסיומה הפרויקט עובר למדינה. הקבוצה מביאה עימה לירושלים עצמה כלכלית, חדשנות טכנולוגית ותודעת שרות חדשה ומתקדמת.הקבוצה מורכבת מ-5 חברות, מהארץ ומחו"ל, כולן בעלות ניסיון עשיר והצלחות מוכחות בביצוע פרויקטים מורכבים בתחומים שונים ומגוונים בכלל, ובתחום התחבורה הציבורית בפרט.החברות המרכיבות את הקבוצה הינן בעלות רקע בתחומים שונים:משקיעים פיננסיים:1. הראל השקעות בביטוח – קבוצת הפיננסים והביטוח השנייה בגודלה בארץ. החברה פעילה בתחומי שוק ההון, ביטוח ואחזקות ריאליות בארץ ובחו"ל.2. קרן תשתיות ישראל – קרן ההון הישראלית הראשונה המתמחה בפרויקטים ובחברות בתחום התשתיות. הקרן החלה לפעול בשנת 2006.קבלנים:1. קבוצת אשטרום – מהחברות המובילות במשק בתחום הבניה והתשתיות. מזה למעלה מארבעים שנה החברה שותפה פעילה בעבודות קבלנות מיוחדות התורמות לבנייתה של מדינת ישראל ולפיתוחה. ALSTOM .2– חברה צרפתית ויצרנית הרכבות הגדולה בעולם. קבוצה בינלאומית(90% ממחזור הקבוצה מקורו בפעילות מחוץ לצרפת והקבוצה פועלת בכ- 70 מדינות)החברה פעילה בין השאר בתחומי התחבורה.מפעיל:VEOLIA TRANSPORTATION– חברה צרפתית. המפעילה הפרטית הגדולה בעולם של תחבורה ציבורית. החברה הינה חלק מקבוצה רב לאומית הפעילה בתחומי התחבורה, מים, אנרגיה וסביבה. בדומה לכלל התקשרויות ה- BOT, לצורך הוצאתו לפועל של הפרויקט, סיטיפס נעזרת בשני גופים עיקריים:1. הקבלן – E.P.C – Engineering Procurement Construction  - לצורך תכנון והקמת קו הרכבת הוקמה שותפות עסקית בין אשטרום ו-ALSTOM.  השותפות אחראית לתכנון ולביצוע כל עבודות ההנדסה בבניית הרכבת, ובכלל זה: הכנת תשתית להנחת מסילות; הנחת מסילות;  התקנת מערכת החשמל שמזינה את הרכבת; בניית ה- Depot;(מרכז תפעול, בקרה ואחזקה)  הקמת התחנות; עבודות פיתוח סביבה לאורך התוואי ונטיעת עצים לאורך הקו.2. המפעיל –O&M- Operation & Maintanence - לצורך תפעול הרכבת הקלה ואחזקתה למשך תקופת הזיכיון, הוקמה חברת Connex Jerusalem Ltd.– החברה מוחזקת באופן מלא על ידי Veolia Transportation– בשלב התכנון וההקמה מלווה חברת ההפעלה את העבודות ומבטיחה את התאמת המערכת לסטנדרטים הנדרשים לתפעול.בשלב ההפעלה, החברה אחראית לנסיעה התקינה של הרכבת, לעמידה בלוחות הזמנים והקפדה על השירות לנוסעים.סיטיפס היא החברה הזכיינית, האמונה על ניהול הפרויקט ופיקוח על חברות ההקמה וההפעלה.יו"ר דירקטוריון החברה - אברהם (בייגה) שוחטמנכ"ל סיטיפס - יהודה שושנינו???? עכשיו הבנתם למה הכל במצב הזהכל האנשים האלה שעומדים מאחורי סיטיפס הם אלה שאשמים הרי הם שומעים את כל התלונות האלה ולא עושים כלוםכי מענין אותם רק הכסף!!!!!!!!! הכסף!!!! ולא האנשיםהיה ניסייון לפני כמה שנים לתבוע את סיטיפס והניסיון כשל לפי דעתי מפני שלא היו מספיק הוכחותכל האנשים שמתלוננים בתכלס על התפקוד של הרכבת הם גם מתלוננים על הפקחים נכון? בתכלס הפקחים עד כמה שהם מתנהגים בזלזול וברבריות גם הם קורבנות של סיטיפס כי הם רק ממלאים את תפקידם ?? נכון???אבל בכל זאת הייתם מצפים מהם לגלות טיפת אנושיות לא??זה לא קורה! (אני יגיד בזהירות שכל הקטע של "אני רק עושה את התפקיד שלי" מזכיר לכם משהו מהעבר לא??) אני כרגע בשלב של איסוף הוכחות חותכות נגד סיטיפסהמטרה שלי היא (בעזרכתם) לתבוע תביעה ייצוגית בבית משפט לתביעות קטנות את חברת סיטיפס דהיינו את האחראים על תפעול של הרכבתConnex Jerusalem Ltd שמופעלת על ידי  Veolia Transportationואני מצטט מהאתר שלהם " חברת Connex Jerusalem Ltd אחראית על תפעול אחזקה ....... ושירות כלפי הנוסעים!!!!!הכסף לא מעניין אותי זהו רק אמצעי הרתעה כלפי סיטיפס וקונקסתביעה בסך 80 מיליון ש"ח על עוגמת נפש של הנוסעים ודוחות נסיעה לא מוצדקיםודרישה מיידיית!!!! זה הכי חשוב על יציאה מוחלטת של חברת קונקס וסיטיפס מהפיקוח וההפעלה של הרכבת ויצירת מכרז חדש !!!!! 

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו