רכבת לאילת רק במנהרה
מספר חתימות
3,071 |
|
5,000 | |
נוסעים ברכבת לאילת ובדרך שומרים על הטבע רכבת לאילת – אפשר גם אחרת!
כולנו בעד הרכבת - כלי תחבורה יעיל, חסכוני ומהיר, אך אפשר להקימה עם פגיעה מזערית בטבע!
לפני שפוגעים בטבע ובנוף הנגב - מחליטים על החלופה הסביבתית, המוצעת על ידי רשות הטבע והגנים והמשרד להגנת הסביבה.
בחלופה הסביבתית הרכבת תעבור ברוב התוואי בשטחים פגועים ממילא, ובהמשך - בשתי מנהרות ארוכות (סה"כ כ-27 ק"מ), שיותירו את פני השטח ללא שינוי.
בנוסף, תחנות העבודה בקצות המנהרה ימוקמו בסמוך למפעלי הכרייה באורון ובצין, ולא יפגעו בשטחי מדבר שמורים.
והמטיילים? להם יישמרו הנופים הפסטורליים, שהופכים את המדבר ליעד טיול כה נחשק. הרי אין לנו עודף של שטחים פתוחים לוותר עליהם...
עזרו לנו להגן על הטבע!
אנו דורשים בדיקה מעמיקה ומקצועית בידי גוף בלתי תלוי.
ואנו קוראים לכם, המטיילים ולכל מי שהטבע יקר ללבו, להצטרף אלינו ולפעול למען החלופה הסביבתית להבעת תמיכה, אנא הוסיפו את חתימתכם בצד שמאל למעלה - לא חייבים לציין מקום מגורים ודוא"ל רשות הטבע והגנים פרטים נוספים באתר האינטרנט של רשות הטבע והגנים
ציר הזמן של העצומה
- 21/10/2013
- העצומה השיגה 2,500 חתימות!
- 31/03/2013
- העצומה השיגה 1,000 חתימות!
- 28/03/2013
- העצומה השיגה 500 חתימות!
- 26/03/2013
- העצומה השיגה 100 חתימות!
- 25/03/2013
- העצומה נפתחה