פתרון לבעיות התל אופן בתל אביב יפו

פתרון לבעיות התל אופן בתל אביב יפו

מספר חתימות

עד כה נאספו: 376 חתימות.

לכבוד: רון חולדאי, ראש עיריית תל-אביב-יפו

אנו מנויות ומנויי "תל אופן" ותושבים ומבקרים התומכים בקיום השירות, קובלים על השירות הגרוע של הפרויקט ומצהירים בזאת כי נמאס לנו להיות שפן הנסיונות שסוחב על גבו את תקלות "תקופת ההרצה".

שירות האופניים השיתופי של עיריית תל אביב-יפו הושק בקול תרועה באפריל 2011. מאז הצטרפו לשירות למעלה מ-10,000 מנויים. אך חבלי הלידה ארוכים וגם היום, למעלה משנה לאחר השקת המיזם נתקלות ונתקלים המנויים בשירות בעייתי ובתקלות מרובות אשר גורמות לשימוש להיות בלתי אפשרי. שנה אחרי השקתו, מרגיש המיזם יותר כפיילוט ופחות כאותו שירות איכותי אותו מתיימרת העירייה להציג.

יום-יום מגיעים אנו לתחנות בהן:

  • המסוף אינו עובד או לתחנות בהן אין אופנים בשעות השיא, כאשר הכי חשוב לנו להגיע הביתה אחרי העבודה.
  • התחנות העמוסות באופניים תקולות, עד כדי כך שאין בהן מקום להחזרת האופניים בהם אנו משתמשים באותו הרגע.
  • נמאס לנו לבזבז עשרות דקות שיחה עם המוקד כדי "לדווח" על אותן תקלות או להתלונן שהאופניים שהחזרנו לא הוחזרו, או לקבל חיובים על זמן בו בעצם לא נסענו.
  • נמאס לנו שאין למוקד שיחת חינם למוקד.
  • נמאס לנו לצעוד מתוסכלים מתחנה תקולה לתחנה תקולה בחיפוש אחר אופניים תקינים. (מרחק של כקילומטר ויותר בדרום העיר)
  • ונמאס לנו לרכוב בעודנו אוחזים בתיק היד בשל המחסור התמידי בגומיות לקשירה בסבל האחורי.

לאור התקלות המתוארות לעיל - אנו מנויות ומנויי תל-אופן, הגרים או עובדים בתל אביב יפו והצטרפו לשירות הניסיוני במהלך שנתו הראשונה, דורשות ודורשים פתרון לאלתר של הבעיות בשירות, חשיפה ציבורית למקור הבעיות, המהלכים שעושים לפתרונן, ותאריך יעד ל"השקה" מחודשת של הפרויקט במתכונתו ה"סופית" והאמינה, לצד החזר כספי שווה ערך לשלושה חודשי שירות, או להארכה של המנוי בשלשה חודשים באופן אוטומטי כפיצויי על השירות הפגום ועוגמת הנפש שנגרמה לנו במהלך שנה זו. 

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו

ציר הזמן של העצומה

30/05/2012
העצומה השיגה 100 חתימות!
27/05/2012
העצומה נפתחה