תנו להתנתק בשקט!

תנו להתנתק בשקט!

מספר חתימות

0
 
100  
פורסם בתאריך: 13/06/2018
 

 במסגרת מטלת הביצוע באזרחות, בחרנו לטפל בבעיה הקיימת בנושא הקושי בהתנתקות מחברות תקשורת. 

חוק הגנת הצרכן קובע כי ניתוק בעסקה מתמשכת יסתיים בתוך שלושה ימי עסקים מיום שנמסרה הודעת ביטול לפי החוק, וכי על העוסק (חברת התקשורת - במקרה זה) להפסיק את הספקת השירותים, ולא לחייב את הצרכן בתשלומים בעד שירותים שניתנו לאחר מועד הביטול.

בפועל, צרכנים רבים מבקשים להתנתק, ולא מצליחים לעשות זאת. חברות התקשורת לא ממהרות לנתק את הצרכן וממשיכות לחייב אותו גם לאחר שהודיע על רצונו להתנתק מהן. 

אנו סבורים כי יש לעשות סוף לתופעה זו. עצומה זו קוראת לממשלה לקבוע פיצוי הולם בכל מקרה שבו צרכן יבקש להתנתק משירותי תקשורת, וחברת התקשורת לא תעמוד בהוראות החוק ותמשיך לחייב אותו בעד השירות שהוא ביקש להפסיק. 

אנו קוראים לכם, הציבור, לחתום על העצומה. כל חתימה חשובה! 

תאיר, דיאנה, שירז, ירין ומעוז.

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו