די לאגרות הרישוי של בה"ס לנהיגה

די לאגרות הרישוי של בה"ס לנהיגה

מספר חתימות

9
 
10,000  
פורסם בתאריך: 04/03/2012
 
אחת הסיבות העיקריות לבחירת קטנוע ככלי תחבורה, הינה העלות הנמוכה יותר הן בתחזוקה והן בהוצאות השוטפות.בעולם אידאלי אולי תחבורה ציבורית הינה עדיפה אבל מי שצריך ומכיר את העולם הזה יודע שבישראל החלופה לכך - קריטית.עלות כל טסט 600 ש"ח וכוללת:1.  אגרת רישוי למשרד התחבורה 133 ש"ח2. שיעור ריענון 90 ש"ח3. אגרת רישוי בית הספר  350 ש"ח מבירור הנעשה - האגרה נקבעה ע"י איגוד בתי הספר לנהיגה.על מה ולמה ? התשובה היא - כי הם יכולים. כך נראה מונופול תחת מטריה של איגוד תעשיינים ובעלי הון.כך הם מונעים את התחרותיות בשוק.אז ברוח המחאה החברתית - אם גם אתם רוצים שוק הוגן, ואם גם אותכם זה מקומם - תחתמו עכשיו על העצומה! כי 350 ש"ח לא הולך ברגל......גם אם זה לא רלוונטי לכם כרגע כי אתם לא מעוניינים ברישיון לאופנוע/קטנוע - בואו תשפיעו - אל תחכו למחר כשתיהיו מעוניינים או שמישהו יקר לכם יעבור זאת.עוד מידע:
על כל טסט לקטנוע או אופנוע נדרשים לשלם בין 300-350 ש"ח. זהו אגרה נטו - -זה לא כולל שיעור -זה לא כולל את האגרה עצמה למשרד הרישוי. ואם ינסו להשוות את זה לנהיגה על אוטו - אל תיפלו בפח. מורי הנהיגה במכונית תקועים איתכם שעה שלמה, צריכים לבוא איתכם ולא יכולים ללמד אחרים באותו הזמן ועוד שהמכונית שלהם מושבתת על ידיכם. לא כך בעולם הקטנוע / אופנוע. לגמרי מקובל שיהיה מורה 1 או 2 נוכחים עבור 10-20 תלמידים, כשכל אחד על קטנוע משלו, מקבלים כמה טיפים או הדרכה קצרה לפעמים בקבוצה. עיקר השיעור הינו תירגול עצמאי. בבחינה מדובר על כמה דקות - לרוב במשרדם של העסק [הממוקם בחניונים בהם מתבצעים המבחנים ע"י משרד הרישוי]. לגמרי מקובל שהמורים ימשיכו ללמד תלמידים באותה העת שמתבצע הטסט. לרוב, התלמיד הממוצע ישלם בין 80-90 ש"ח לשיעור של 40 דקות - כאשר רוב השיעור זה בגדר "השכרת הקטנוע". זה לא מספיק? אז בואו הצטרפו אלי ותגידו לא!
http://test125.co.il/

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו