קבלת קהל בסניפים רק ע
מספר חתימות
עד כה נאספו: 1 חתימות.
|
אנו עובדי סניף רעננה בבנק מזרחי טפחות
דורשים הגנה עלינו ועל משפחותינו ודורשים להיות ככל הבנקים אשר מקבלים קהל רק לפי תור שנקבע מראש לפי שם לקוח /ת.ז./ וסיבת הגעה לסניף גם ברמה של איסוף פנקס שיקים. אנחנו מבקשים לתלות שלט על כך מחוץ לסניף לקהל הרחב ומבקשים רשות לעדכן את הלקוחות על כך בעצמנו בכל הזדמנות שתתאפשר לנו.
בשבועות האחרונים סניף רעננה מתנהל בכאוס מוחלט בעניין קבלת קבל, ללא מדיניות בהירה ללקוח ולבנקאי.
אנו מלינים על אי אכיפת הנחיות מספקת מול הלקוחות ועל אי בהירות של מדיניות הבנק כלפי הלקוח בכל הנושא של קבלת קהל בסניף, דבר המביא לקוחות רבים לצבוא על פתחי הסניף בהמוניהם כאשר ברוב המקרים ניתן היה להימנע מהגעה לסניף.
אנחנו קובלים על כך שאפילו בסניפים קטנים של בנקים קטנים היום לא ניתן להיכנס ללא תיאום מראש ואצלנו בסניף רעננה, הגדול ביותר בשרון, בבנק השלישי בגודלו במערכת הבנקאית, לא חשבו שהדבר נדרש.
אין זה משום שירות טוב יותר ללקוח שהרי הוא ממתין מחוץ לסניף לעיתים אף מעל חצי שעה רק כדי לגלות שהוא צריך את הקופות או להפך.
אין זה משום שירות טוב ללקוח שהסניף שלו מושבת חדשות לבקרים ואין מי שיתן לו מענה הולם.
אין זה משום שירות לעובד שמסתכן בצורה בלתי סבירה בחשיפה לעשרות לקוחות ביום בשעה שניתן וחובה לצמצם את החשיפה. יש בינינו עובדים שבמשפחותיהם אנשים בקבוצת סיכון גבוהה לנגיף ואין שום סיבה שבעולם שנסכן את חיינו וחיי יקירנו.
כל זאת יכול להיפתר במענה לדרישתנו לקבל קהל רק בתיאום מראש ואך ורק לנושאים שלא ניתן לפותרם מרחוק.
על החתום
עובדי סניף רעננה
בנק מזרחי טפחות