קבלת שירות יעיל במרפאת בריאות הגליל כפר סבא

אין תמונה

מספר חתימות

עד כה נאספו: 11 חתימות.
פורסם בתאריך: 07/09/2015
 

בעקבות מחאות קודמות של תושבי מרכז העיר כפר סבא, שילדיהם מטופלים במרפאת הגליל בכפר סבא, נאותה הנהלת קופת חולים כללית להשאיר מספר רופאים ואחיות טיפת חלב במרפאת הגליל על אף הקמת מרכז גדול, רב תחומי וחדיש בשכונה הירוקה.ואולם, ניכר כי הנהלת קופת החולים לא התכוונה באמת ליתן מענה יעיל והוגן לילדי מרכז העיר, מבוטחי הקופה.אולי מדובר בנסיון לכפות עלינו מעבר למרכז הרפואי שבשכונה הירוקה בו הושקעו,כך נראה כל משאבי קופת החולים.

מסתבר שמרגע הקמת המרפאה החדשה בשכונה הירוקה החליטה הנהלת קופת החולים לנתק את הקשר הטלפוני הישיר עם מרפאת הגליל. אין כל דרך ליצור קשר ישיר עם המרפאה. אין מענה. רוצה לומר, שבמידה שאם לתינוק סובל רוצה להגיע במהירות לרופאת הילדים שעובדת עדיין במרפאת הגליל עליה ליצור קשר עם המרפאה בשכונה הירוקה, הגורמים שם,אם יצליחו לענות (שכן זמני ההמתנה, אמנם מנסיון של יומיים, הם בלתי אפשריים), יצרו קשר עם מרפאת בגליל,הממוקמת חמש דקות מביתו של התינוק, יבררו את פניות הרופאה וכיוצ"ב, יחזרו טלפונית לאם, ויאשרו לה להגיע למרפאה. באותו אופן, אם שלחתי פקס דחוף או בקשה דחופה אין שום דרך לברר ישירות עם המרפאה אם זה התקבל או אם יש מענה ענייני לאמור בבקשה.קודם עלינו ליצור קשר עם המרכז הרפואי בשכונה הירוקה, הם בדרך עקיפה יצרו קשר עם מרפאת הגליל , ולאחר מכן יחזרו ללקוח ויספקו לו מענה. האפשרות" הריאלית" במצב דברים זה היא להורות לכל ההורים לעזוב את מקום עבודתם ולהגיע פיזית למרפאת הגליל כדי לברר את מבוקשם. ממש חלם בכפר סבא.

אם החליטה ההנהלה להשאיר רופאי ילדים ואחיות טיפת חלב במרכז העיר(וזאת למעשה על מנת לא לאבד מבוטחים) מן הראוי שתדאג לתת להם שירות לקוחות הולם ( וזאת בנוסף להשקעת משאבים ראויים בתחזוקת המרפאה שכן גם ילדי מרכז העיר זכאים למתקני מרפאה סבירים) ניכר כי מקבלי ההחלטות שכחו שאנחנו הלקוחות המשלמים ממיטב כספנו כל חודש לקופת החולים , ובהחלטה פשוטה יכולים לעבור לאחרת.

מטרת העצומה היא בראש ובראשונה לאפשר קשר טלפוני ישיר ויעיל עם מרפאת הגליל,המאויישת עדיין באנשי צוות היכולים לספק מענה לתושבי מרכז העיר.

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו