די לסימום הילדים בריטלין

די לסימום הילדים בריטלין

מספר חתימות

121
 
220,000  
די לסימום הילדים בריטלין !
 
אנחנו משמיעים היום  את קולם של הילדים . נשמתם  קוראת לנו להגן על חופש הבחירה שלהם להיות מי שהינם בלי לכפות עליהם סם שמוחק את מהותם. 
אנחנו מקשיבים היום לקול הילד הפנימי שלנו שיודע מה אנחנו צריכים לעשות - לפרוץ באומץ את מסגרות החשיבה שפיתחנו תלות בסמכותם ולהפעיל שיקול דעת עצמאי כדי להבטיח את עצמאותם המחשבתית  של ילדינו. 
אנחנו קוראים היום קריאה להפסיק לסמם את הילדים בריטלין - מה שמדכא את מוחם ומשבש את היכולת שלהם לממש את הפוטנציאל שלהם. 
אנחנו יודעים היום שתרופות פסיכיאטריות פוגעות בבריאות הפיזית הרגשית והתודעתית. ריטלין הוא רעל, סם מסוכן שיוצר בעיות ולא פותר אותן. 
אנחנו מבינים היום שהמערכת היא זו שמפריעה לילדים המתוייגים כ"מופרעים" - הם המנהיגים. הם המורים ואנחנו התלמידים שנדרשים לעמוד במבחן שינויי הזמן. 
אנחנו מתעוררים היום  להבנה שהאש הבוערת בילדים  היא היא האיכות שאותה הם נועדו לתת כדי לברוא כאן עולם חדש
אנחנו בוחרים היום לקחת אחריות וליצור מציאות, כזו שמעצימה את היצר שבילדים לצייר תמונת מציאות חדשה , ולא כזו שמדכאת ומכבה את יצר היצירה שלהם. 
אנחנו מתנגדים היום לקבל כמובן מאליו הנחיות סמכות רפואית חינוכית או אחרת שמחייבות ומעודדות שימוש בסם ומשבחות את התפקוד המלאכותי כתוצר לוואי רצוי. 
אנחנו מסרבים היום  לשתף פעולה עם מנגנון שליטה שתכליתו לאפשר למערכת לכפות על הילדים להכניס לתודעתם ידע שלא רלוונטי להתפתחותם. אין להם שום בעיות קשב וריכוז כשהם מול המחשב כי זהו ייעודם-ללמוד וליצור טכנולוגיות חדשות .
אנחנו מטמיעים היום בתודעתנו את ההבנה שלשום ממסד סמכותי משפטי חינוכי רפואי או אחר, אין זכות לשלול מילדינו את הילדות שלהם. 
אנחנו מסירים היום  מתודעתנו את העכבות שהאמנו שמגבילות אותנו , יש בידינו הכוח לשנות , נעשה כל מה שאנחנו צריכים לעשות כדי להפסיק את התופעה ההרסנית. 
אנחנו מקיאים היום מתוכנו את המקום הכנוע שבנו ומוקיעים את הנורמה של הסכמה לאפשר לחומר-הסם ולחברות התרופות שמרוויחות ממנו להשפיע על החינוך של ילדינו.  
אנחנו מתעצמים מעצם הידיעה הברורה  שבכוחנו להתאחד למען מטרה משותפת מול הממסד השלטוני. הוא לא יוכל לשלוט בנו אם נבחר לא לאפשר זאת. 
אנחנו רוצים היום לתת לילדים במה ראויה להשמיע קולם כך שיהדהד למרחוק ולא שהמורה תזלזל ותשפיל אותם מול כל הכיתה. 
אנחנו נפרדים היום מהפחדים מאי ציות לסמכות ממסדית, מהחשש להתעמת מול איומיי הרשויות,ומהרתיעה מהתערבות שיפוטית של גורמי רווחה  
אנחנו דורשים לנסח כללי משחק חדשים לפיהם מערכת החינוך תצטרך להגמיש  ולהתאים עצמה לצרכי הילדים ולא הילדים לצרכי המערכת. 
אנחנו מצביעים היום להעצים את הילדים שלנו  באמצעות העצומה- העוצמה הפנימית שבנו , בעצם הבחירה שלנו להפעיל שיקול דעת עצמאי.
 ***מה כן אפשר לעשות:  להרחיב את תודעתנו- הורים/מורים לקחת  אחריות ולפעול לתת לילדים האלו מרחב יצירה עצמאי ,חופש מחשבה ופעולה וכלים טכנולוגיים מתקדמים כדי שיוכלו לעוף עם הרעיונות שלהם ולהמציא מציאות חדשה.: ידע חדש,חומרים חדשים,טכנולגיות חדשות,מערך אקולוגי חדש:תחבורה, חומרי מזון ולבוש,הכל.... אי אפשר ליישר דף שהתקמט. צריך לבחור דף חדש ולאפשר לילדים ליצוק אליו תוכן,הבנות ומהות חדשה שמתאימה לתדרי התודעה החדשים.
הילדים צריכים ללמד את המבוגרים ולא ללמוד ידע מיושן שלא רלוונטי להתפתחות שלהם.*
ניתן להעמיק את ההבנה ,לצפות בסרטונים ולקרוא מחקרים ועדויות , כאן: ריטלין - די לסימום הילדים - אתר שינוי תודעתי ***מידע אודות הנזקים הפיזיים של סם הריטלין : ריטלין הינו שמו המסחרי של החומר הכימי מתילפינידאט- סם מסוכן תחת פקודת הסמים המסוכנים בישראל!

ההרכב הכימי שלו כמעט זהה לזה של קוקאין אשר אסור לשימוש על פי חוק. הנטייה של משתמשים בריטלין הינה פי4 להתמכר לסמים אחרים כמו קוקאין, הרואין,אלכוהול ועישון (nadine lambert  אוניברסיטת ברקלי ארה"ב)

 תופעות הלוואי  של ריטלין:הלב ומערכת כלי הדם: טאכיקרדיה - הפרעות קצב לב כרוניות. קרדיומיופטיה - ניוון שריר הלב (ניוון שריר הלב מביא למוות).יתר לחץ דם (מהווה סכנת מוות לטווח ארוך וקצר).פרפורים של שריר הלב (palpitations).כאבי חזה.דום לב.המוח ותפקוד מנטלי:שיבוש והאטה בגדילת המוח. יצירת תאיים סרטניים. (University of Buffallo).פסיכוזה, מאניה ומצבים פסיכוטיים של אבדן שליטה.הזיות של חרקים מטיילים על המשתמש (במצב של ערנות).אקאטיסיה (Akathisia) - חוסר שקט עצבנות, אי שקט מוטורי בלתי נשלט, בהלה וחרדה. פחדים מדומים – כגון; תחושות איום, הזיות דמיוניות בעלי אופי מאיים. הפרעות שינה כרוניות.רגזנות ועוינות קיצוניים, נטייה לעצבנות. תופעות תנועתיות בלתי נשלטות.דיסקיניסיה (Dyskinesia) - פגיעות נוירולוגיות במערכת העצבים המרכזית. טיקים, תנועות לא רצוניות של הפה והפנים, תנועות רגליים לא נשלטות, צורך בלתי נשלט בצעידה, הנפת זרועות.דפוסי התנהגות עצבניים – כגון; מריטת שיער, צביטה עצמית.נטייה לאובדנות, ניסיונות התאבדות.כהות חושים, אי –תגובה להתרחשויות סביבתיות.ירידה קשה בערנות, בלבול.פגיעה בזיכרון וביכולת למידה.התנהגות רובוטית דמוית זומבי. אובדן הספונטניות ותגובה טבעית.התנהגות כפייתית, פעולות החוזרות על עצמן באובססיביות.חזרה אין סופית על אותם צלילים ועל אותן תנועות.תסמונת טורט- תנועות או צלילים בלתי פוסקים.פגיעה בתפקוד מערכת העיכול:אנורקסיה. שלשולים או עצירות כרונית.הקאות.כאבי בטן, כאבי מעיים והתכווצויות.יובש וצורך בשתייה מוגזמת. פגיעה קשה בכבד, ובתפקודי כבד.עלייה בריכוז הרעלים בגוף. פגיעה הורמונלית, פגיעה בהורמון הגדילה, פגיעה בתפקודים אנדוקריניים (בלוטות) ופגיעה בחילוף החומרים:פגיעה בהפרשה של הורמוני הגדילה ותפקוד בלוטת יתרת המוח (בלוטה המבקרת על הגדילה וההתפתחות מינית בין היתר).פגיעה בפרולקטין, פגיעה בהתפתחות המינית. בלימה של גדילה והאטה בהתפתחות. אובדן משקל.אובדן תיאבון, פגיעה בוויסות התיאבון. 

תופעות לוואי נוספות : ראייה משובשת. סחרחורות קבועות.רגישות גבוהה של העור, פריחות.קוניוקטיביטיס- דלקת עיניים קבועה. גרדת דלקתית.תופעות גמילה מהתמכרות ומשברי- סם (Withdrawal)ריטאלין פועל בדומה לפעילות הפיזיולוגית של קוקאין. פעולתו נמצאה כחמורה פי שניים. במחקריה של הפרופסור לפסיכיאטריה- נורה וולקוב, ראש המכון הלאומי האמריקאי לסמים ולהתמכרויות.המחקרים פורסמו בשנת 2000 במגזין היוקרתי ביותר JAMA של האקדמיה הרפואית האמריקנית. חוסר שינה, חלומות ביעותים. ערעור יכולת התפקוד בשעות הערב. אובדן שליטה עצמית בשעות הערב. דיכאון בעת הגמילה. כמו כן, ישנה החמרה קיצונית בתופעות של חוסר קשב וריכוז.  

*

ניתן למצוא סרטונים וסימוכין בנושא כאן: 

http://www.youtube.com/user/cchrisrael

http://www.cchr.org.il/aarticles/c14453.php

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו

ציר הזמן של העצומה

16/03/2013
העצומה השיגה 100 חתימות!
04/01/2013
העצומה נפתחה