הקמת מוקד שע"מ

מספר חתימות
5 |
|
1,000 | |
פורסם בתאריך: 07/05/2018
רשות המיסים זורה חול בעיני המייצגים. מערכת שעמ החדשה נראית כמו גירסת נסיון שלא הצליחה אלא המייצגים נאלצים לבצע את הרצת הניסיון.
אנו דורשים להקים מוקד לטיפול בתקלות ובעיות התחברות שנתקלים המייצגים יום יום שעה שעה.
לא יתכן כי מייצג שרוצה להתחבר למערכת יחכה 3 חודשים ואף יותר להתחברות לשעמ החדש.
לא יתכן כי מייצג צריך להמתין מעל שעה בכדי לקבל מענה טלפוני אם בכלל.
אנו דורשים במיידית הקמת מוקד טיפול תמיכה ושירות לקוחות וזאת טרם חיוב המייצגים לעבור למערכת שע"מ החדשה!!
איגוד המייצגים !!