מתאמני Sea+ דורשים שינוי!
מספר חתימות
9 |
|
100 | |
למתאמנים ולמתאמנות של Sea+
אנחנו, חברי חדר הכושר Sea+,דורשים תיקון מיידי של המתקנים, התחייבות לתחזוקה שוטפת, שקיפות מול המנויים ופיצוי הולם על חודשים של הזנחה!
רשימת הליקויים המרכזיים:
- סאונה יבשה אינה פועלת כראוי במשך חודשים
- סאונה רטובה סגורה למרות הבטחות לפתיחתה עבור מנויים חדשים
- מיזוג אוויר חלש ולא מספק בקיץ
- רצפה מסוכנת במקלחות – סכנת החלקה עקב חוסר ציוד מתאים
- ג'וקים שמטיילים חופשי בסאונה ללא טיפול
- תקלות מתוקנות באופן זמני – לא ייתכן שסאונה תוקנה לשבועיים בלבד ואז שוב התקלקלה
הדרישות שלנו:
- פתיחת הסאונה הרטובה – בהתאם להבטחות שניתנו למנויים חדשים
- תחזוקה וניקיון תקופתיים באופן סדיר ולא זמני
- שיקוף תקלות באופן שוטף – פרסום מצב המתקנים ועדכון המנויים על זמני תיקון ברורים
- מינוי אחראי לאיכות חדר הכושר – גורם שיקבל פניות ישירות מהמתאמנים וידאג לטיפול מהיר בתקלות
- פיצוי הולם לכל המנויים על חודשים של הזנחה (הארכת מנוי, הנחה או פיצוי אחר)
אם הדרישות שלנו לא ימולאו – ננקוט בצעדים נוספים!
אם הנהלת Sea+ לא תתייחס לדרישות שלנו ברצינות ולא תספק תיקון מלא ומיידי לכל הליקויים שצוינו, אנו נאלץ לנקוט בפעולות הבאות:
פרסום שלילי נרחב – נעדכן בכל הפלטפורמות הציבוריות, כולל רשתות חברתיות וקבוצות מקומיות, על הכשלים החוזרים של המכון.
פנייה לתקשורת – נפנה לאתרי חדשות ולכתבי כושר וצרכנות כדי לחשוף את ההתנהלות הבעייתית של ההנהלה.
איום בביטול מנויים קולקטיבי – במידה ולא יינתן מענה הולם, אנו נשקול פעולה קולקטיבית של ביטול המנויים מצד כמות משמעותית של מתאמנים.
פנייה לגורמים משפטיים – נבחן אפשרות לתלונה רשמית על הטעיית לקוחות, בפרט בנוגע להבטחות שניתנו על פתיחת הסאונה הרטובה ושירותים שלא ניתנים בפועל.
אנחנו לא מתכוונים לשתוק! אם לא יבוצע תיקון מיידי – המחאה תתעצם ואנו נפעל בכל דרך אפשרית כדי לקבל את מה שמגיע לנו!
חתמו עכשיו על העצומה ועזרו לנו לשנות את המצב!
ככל שנהיה יותר – כך נוכל להשיג יותר!
שתפו עם כל מי שמתאמן ב-Sea+ ורוצה מתקנים תקינים ושירות ברמה גבוהה!
להוספת דרישות נוספות, תלונות, והבהרות ניתן לפנות אלינו בפרטי במייל:
הגיע הזמן לקבל את השירותים והתמורה עבור דמי המנוי היקרים שאנו משלמים!
#SeaPlus #עצומה #שינויעכשייו #חדרכושר #תיקון_הסאונה #שקיפות_ושיפור