רכבת תקלה- מחזירים את האוטובוסים הישירים לציבור!

רכבת תקלה- מחזירים את האוטובוסים הישירים לציבור!

מספר חתימות

48
 
20,000  
פורסם בתאריך: 21/12/2012
 
למען הקשישים שסובלים, למען האמהות עם הילדים, למען כלל הציבור, עיזרו לנו להחזיר את קווי האוטובוס הישירים שבוטלו ולמנוע את כל הפעימות הבאות!מאז ומעולם נסעו תושבי שכונות דרום מערב ירושלים, מעל 60,000 תושבים, בקווים ישירים וחיוניים מהשכונות אל מרכז העיר ואל השוק באמצעות האוטובוסים של מונופול אגד. בשנת 2012 בא לשכונה בחור חדש בשם סיטיפס, החברה אשר מפעילה את הרכבת הקלה. תרומתה של סיטיפס לפרוייקט היא 0.6 מיליארד שקל, בעוד תרומת הציבור גדולה פי 5.3- והיא 3.2 מיליארד שקל!  אבל הבחור החדש לא רוצה להתחרות בישן. הוא גם רוצה להיות מונופול. מה עשתה עיריית י-ם ומשרד התחבורה? ביטלו את כל קווי האוטובוס הישירים, חצו את המסלול שלהם, ויצרו תחנת מעבר בכפייה באמצע הדרך מהאוטובוסים לרכבת.מצב יחודי בעולם- עיר אחת שמחולקת לשנים, חצי למונופול הפרטי אגד וחצי למונופול הפרטי סיטיפס. עיר אחת שבנויה על קו אחד של רכבת השייכת למונופול פרטי, אשר כל תקלה בו משתקת את כל העירוכך למרות שהציבור השקיע פי 5, כל הזכויות ניתנו לסיטיפס- התחייבות לביטול אוטובוסים ישירים לציבור ומניעת כל חלופה אפשרית לרכבת על מנת למנוע איתה תחרות, רשת ביטחון כלכלית על חשבון כספי הציבור במידה ויש מיעוט נוסעים, וזיכיון ל-30 שנה. ומה קיבל הציבור עקב השקעתו הכספית הגדולה פי 5 משל סיטיפס? סבל של 12 שנה בפקקים בעיר, נזקים רבים לעסקים ברחוב יפו, ביטול קווים אוטובוס ישירים וחיוניים, מעברים מיותרים בגשם ובקור של החורף, המתנות ארוכות בשמש של הקיץ, דוחות מרובים של 186 ש"ח ואלימות פקחים. למען הקשישים שסובלים, למען האמהות, למען כלל הציבור, עיזרו לנו להחזיר את קווי האוטובוס הישירים שבוטלו ולמנוע את כל הפעימות הבאות!

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו