רפורמה בחברת דואר ישראל

אין תמונה

מספר חתימות

5
 
10,000  
פורסם בתאריך: 06/02/2011
 

כיום במידה ושלחת חבילה דרך דואר ישראל והחבילה לא הגיעה בזמן, ולא משנה אם האיחור נובע מרשלנות של עובד ואם האיחור הינו איחור של שבוע או חודשיים הלקוח אינו זכאי לשום פיצוי. אם החבילה ניזוקה או אבדה הפיצוי המקסימלי עומד על פחות מ-500 שקלים וערך החבילה לא משנה והכל בחסות הממשלה וחוק הדואר שמגן עליהם. הם אינם מחוייבים ללוח זמנים למסירת הדואר,ולנסות להשיגם טלפונית הפך לסיוט של ממש.

בעידן זה של שינויים מדהימים למען הצרכנים בישראל הגיע הזמן שהממשלה תטפל במוסדותיה ותחייב את הדואר לפחד, כן לפחד לתת שירות גרוע, לפחד לא לענות לטלפון, לטרטר את הלקוח ממקום למקום, לאחר במסירת חבילות, ולתת שירות רע.

אם אתם גם חושבים שדרושה רמפורמה בשירות של חברת הדואר ושהחברה ועובדיה צריכים לעמוד בתוצאות התנהלותם הרשלנית אנא חיתמו על עצומה זו.

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו