הצעד הבא במאבק הצרכני - חוק לפרסום מחירון מוצרים ומבצעים ברשתות השיווק
מספר חתימות
15 |
|
10,000 | |
פורסם בתאריך: 25/02/2012
מאז המאבק החברתי בקיץ האחרון, הצורך לצרכנות מודעת בישראל הולכת ועולה. צרכנים כבר לא מוכנים לתת לרשתות השיווק לעשוק אותם ומשווים מחירים לפני קנייה, אבל במקביל רשתות השיווק ממשיכות בניסיון למנוע מהלקוח את המידע שנחוץ לו, כדי לעשות קניה חכמה. אם היום תתקשרו לסניף של אחת מרשתות השיווק ותבקשו לקבל מחיר של מוצר או מידע על מבצע על מוצר, יאמר לכם שמדיניות הרשת אוסרת עליהם לומר ללקוחות תשובות בנושאים הללו. המצב הזה הוביל למספר דברים: • פרסומות של כל אחת מרשתות השיווק שטוענות שהסל שלהן זול יותר. • אפליקציות שבהן צרכנים נאלצים להזין את מחיר המוצרים כדי לקבל השוואת מחירים בין סניפים. • כתבות יומיות שמשווה כל מוצר מדף פשוטים בין הרשתות בסניפים ספציפיים בעיתונות ובטלוויזיה. מה שהמצב הזה יוצר מספר בעיות: • כל לקוח חייב להירשם ולקבל עלונים מכל הרשתות כדי לקבל מידע על מבצעים באיזורו. • בסניפים שונים של אותה רשת יכולים להיות הבדלי מחירים מהותיים. צרכן בעיר מסויימת יכול לשלם מחיר גבוה בהרבה בסניף באיזורו מאשר בסניף באותה רשת בעיר אחרת ולא לדעת מזה. • אין דרך לדעת באיזו רשת יש מבצע על מוצר מסוג מסוים שאותו הלקוח רוצה לרכוש בטרם היציאה מהבית בצורה נוחה. המצב הזה לא יכול להימשך! הגיע הזמן לצעד הבא! זכות הציבור לדעת מה עלות כל מוצר ומידע על כל מבצע בצורה נגישה ובאופן פתוח. רק כך נוכל באמת להשוואת בין המחירים בשטח ולא רק באופן משוער או בין אתרי האינטרנט של רשתות השיווק. הצטרפו אלי בקריאה לחברי הכנסת שלנו להכיר בצורך הזה, על מנת שנוכל באמת לייצר תחרות אמיתית בין רשתות השיווק.העמוד בפייסבוק: http://on.fb.me/AoEtWT