לפטר את מנכל הדואר

מספר חתימות
5 |
|
250,000 | |
מנכ"ל חברת דואר ישראל, מר דני גולדשטיין, התחייב שחבילות יגיעו ללקוחות תוך 48 שעות בוועידת E-COMMERCE של כלכליסט.
עם ישראל מורגל עם השנים לזמני המתנה לחבילות שנמדדים בשבועות וחודשים, אך ממש לא שעות. זמני ההמתנה האלה רק הולכים וגדלים.
מערך שירות הלקוחות של הדואר מעורר סלידה וייאוש: זמני המתנה לנציג ב-171 הם לפחות 45 דקות, הצ'ט בקושי זמין, נציגי שירות שחוזרים ללקוחות מנתקים תוך שנייה ואלה שעונים אחרי ההמתנה הארוכה לא מספקים שום מידע וגם מנתקים שיחות בפנים.
החבילות תקועות במכס שבועות, דבר שלא קיים בשום מדינה מתוקנת ולא מתוקנת בעולם - שוב, ללא שום יכולת מצד המקבל לבדוק את גורלה.
רבים המקרים שהחבילות מגיעות לחלוקה בסניפי דואר ללא שום קשר גיאוגרפי למיקום הנמען. גם במקרים כאלה, הנמענים נאלצים או לבזבז שעות מזמנם בבירורים ו/או נסיעות לשומקום כדי לקבל את חבילותיהם, או שפשוט מוותרים עליהן.
מצטיירת תמונה עגומה ועצובה של חברה שמתנהלת בקצב שלה, בלתי ניתנת לבקרה, מזניחה לחלוטין את יעדה העיקרי - למסור דואר לנמען בזמן המקובל בעולם. יחד עם זאת, באתר של החברה מוצג עולם וורוד של שירותים חדשים, דברים בקליק, שאין שום קשר בינם לבין המציאות העגומה של לקוחות בכפייה של הדואר. זאת ועוד, לחברה הזו אין חלופה.
לאור מה שנאמר לעיל, אני קורא למנכ"ל הדואר להתפטר מתפקידו בשל כשלון ניהולי מוחלט שמתבטא במה שחווים אלפי ישראלים שכל חטאם הוא הצורך לקבל חבילה.