ניצול מיני בוטה בפרסומת למטבח
מספר חתימות
עד כה נאספו: 44 חתימות.
|
רמיזות מיניות בפרסומות הן תופעה מוכרת ומוכרת, זה ברור וידוע לכל. לפעמים הן מבדחות (Castro המפורסם, יעל אבקסיס וליאור מילר) ולפעמים הן חסרות כל טעם (Fox, בר רפאלי ונועם טור במיטה). אך פרסומת מינית אשר מציגה אישה בשמלת מיני אדומה בתנוחה מינית ברקע המטבח היא פוגעת. מדובר בשלט חוצות ענק של חברה לייצור מטבחים. השלט מציג אישה שוכבת על שיש המטבח בשמלת מיני קצרה, נעלי עקב אדומות ידה מונחת ספק על ירכה ספק על מפשעתה מנח ראשה מוטה אחורה והכיתוב "ללכת עד הסוף" רומז על אביונה המטאפורי. לרוב איני מתרגשת מפרסומות גם אם הן מכילות רמיזות מיניות, הן משיגות את מטרתן ולכן נעשה בהן שימוש מתמשך. אין לי רצון לפגוע בפרנסת יצרני ארצנו (מאמינה אני בכחול לבן, ומתעקשת לקנות כחול לבן). האם יש צורך בתמונה מינית שאינה רומזת מיניות אלא אומרת מיניות. ש"הלכה עד הסוף" כדי למכור מטבח? האם אני כצרכנית נבונה איני צריכה לראות את המטבח בכדי להתרשם ולרצות לקנות אותו? האם ללא דמות האישה שהלכה עד הסוף, המטבח לא יימכר? מוצרים איכותיים מוכרים! שירות איכותי מוכר! אני חושבת שאנו נדרשים לקום ולעצור מגמות פוגעניות שתופסות אותנו כצרכנים לא נבונים, כנשים שניתנות לניצול. בואו נשאיר את המדינה "נקייה" עוד קצת למען הדור הבא. אם לא נקום ונעשה מעשה כעת, שילוט החוצות הבא שנראה כשנצא מהבית לסופרמרקט יהיה ילדה צעירה שמשתתפת באורגיה עם 3 ילדים אחרים. וכאשר החבר של הילדה שלכם יבקש ממנה לשכב איתו ועם חבריו בו זמנית היא לא תוכל לסרב כי זו תהיה נורמה בקרב חבריה. זה מה שהיא ראתה בשילוט החוצות וזה מה שההורים שלה ראו ולא עשו כלום לעצור זאת. חותמים על העצומה עכשיו ומודיעים ליצרנים ולחברות הפרסום שיחשבו על פרסומת חכמה יותר ושכדי שאנו "נלך עד הסוף" צריך לפתות אותנו בדרכים מוסריות יותר.