אורנג' עושה שריר על חשבון הלקוחות
מספר חתימות
30 |
|
10,000 | |
פורסם בתאריך: 22/03/2009
בתחילת חודש מרץ אורנג' הוציאה הודעה לתקשורת לפיה "אורנג' החליטה לאפשר גלישה מחוץ לפורטל ללא תשלום, בשונה מהמצב עד היום שגלישה מחוץ לפורטל חוייבה בתשלום"- לכאורה מהלך לטובת הצרכן.
מהלך זה מלווה במהלך פרסומי נרחב, לפיו מעכשיו ניתן לגלוש מהמכשיר שלך לאתרים שאתה אוהב...
גם בפניות לנציגי השירות, הנחו אותם לומר שלא השתנה שום דבר בחיוב, רק הוסיפו גלישה של 30 מגה ביט לאתרים חיצוניים.
ובכן, מדובר בהודעה שקרית ואחיזת עיניים.
עד היום לקוח שבוחד לרכוש מכשיר דור שלישי, מתחייב לקחת חבילת גלישה בעלות של 24 ש"ח לחודש, תמורתה מקבל 150 מגה ביט לגלישה בנקודת גישה 3gportal נקודה זו מאפשרת לגלוש בWAP למגוון אתרים, וכן להשתמש ביישומים שמשתמשים בנקודת גישה זו. במסגרת המהלך החדש צומצמה הגלישה ל30 מגה בלבד (הפחתה של 80% בנפח) כשהגלישה שללא תשלום היא רק בפורטל אורנג' בו מרבית התכנים מחוייבים בתשלום.
מדובר בהרעה משמעותית, ופגיעה בציבור הלקוחות.
הבעיה היא שלקוחות רבים מחוייבים כבר לחבילת גלישה למשך עוד תקופה של עד 30 חודשים, על סמך ההבטחה של הנציגים שיוכלו להשתמש 150 מגה ב3g portal וכעת לא רק שעידכנו חד צדדית את מחיר החבילה מ19.90 ל23.90, כעת גם מורידים ב80% את נפח החבילה.
ומה שעצוב במיוחד, שאת כל הנ"ל הייתי צריך ללמוד בעצמי, מכיוון שאורנג' לא עידכנה בצורה שקופה וגלויה את פרטי המהלך, לא ללקוחות, וגם לא לנציגים שלה.
עצומה זו קוראת לאנשי השיווק וההנהלה באורנג', לסגת מהמהלך הכוחני, שנועד לשאוב מהלקוחות עוד ועוד כספים, ותחת זאת לפעול בהוגנות ושקיפות מול הלקוחות.
אל תשכחו שבתקופה של מיתון, לכולנו כואב בכיס, וכולנו מוכנים להתאמץ על מנת לחסוך כמה שקלים