מעבר ללמידה מול מחשב

מספר חתימות
עד כה נאספו: 10 חתימות.
|
פורסם בתאריך: 02/11/2007
מורים = שביתות, משכורות, פנסיה, שנת שבתון כל 7 שנים, השתלמויות, מצבי רוח, סכסוך עם התלמידים.
בזבוז למשק, כי הם לא עובדים בעבודה יצרנית אחרת.
מחשבים = לימודים.
אז בנושאים בהם ניתן לשלב מחשב, כמו אנגלית/ מתמתיקה/ מדעי הטבע(כימיה, פיזיקה, ביולוגיה). מעבר ללמידה של תלמידים מול מחשב (ע"י מצגת/ סרטונים/ מטלות מול המחשב).
יהיה צורך להחיל את זה החל מכיתה ג', כשלתלמידים יהיה נסיון מהבית בתפעול המחשב.
הכיתות יגדלו, ל-50-70 תלמידים בכיתה. לכל כיתה יהיה גם משגיח, שיכול להיות פנסיונר/מתנדב/מישהו שעבר קורס של מיומנות חינוכית בסיסית.
המשגיח יבחן בעצמו כל חצי שנה, לבדוק שהוא אכן מתאים לשמש כמשגיח. למשל יוצגו בפניו סיטואציות שונות והוא יישאל כיצד עליו להתנהג.
וכן, התלמידים שלו יוכלו להעביר עליו ביקורת לממונים כמו מנהל בית הספר, דרך מערכת ממוחשבת, וגם בעילום שם.
התלמידים גם יצטרכו לבצע את המטלות בכיתה וכן בבית מול המחשב.
ואם ההורים ירצו, אז הם יוכלו להכנס למערכת, ולראות מה מצב הלימודים של בנם (האם הכין שיעורים).
אם הילד לא הכין שיעורים למחר אז יישלח sms אוטומטי להורה.
וגם הספרים יהיו ממוחשבים, וכך התלמידים לא יצטרכו לסחוב תיקים כבדים.
בדברים כמו מתמתיקה, שקשה לכתוב פתרון תרגילים במחשב, אז לאפשר לתלמידים לכתוב את הפתרון, על משטח מגע (כמו המשטח שעליו חותמים בבנק בעת פתיחת חשבון).
כך גם נחסוך בחומרי גלם לסביבה כמו מחברות וספרים.
גם כשהתלמידים יבחנו, הם יעשו את זה מול המחשב.
וכך בסיום הבחינה, התלמידים יוכלו לקבל את הציון במיידי (במידה וזה מבחן אמריקאי).
ניתן יהיה להריץ סטטיסטיקות ארציות ובית ספריות. לגבי ההתקדמות ורמת התלמידים, לפי תוצאת שיעורי הבית שלהם.