עצומה נגד שינוי בהכרה בהוצאות רכב

מספר חתימות
3 |
|
50,000 | |
פורסם בתאריך: 03/04/2008
הנדון: עצומה נגד שינוי בהכרה בהוצאות רכב
עד שנת 2007 לא הייתה הכרה ב-10000 ק"מ הראשונים שהרכב עבר, שהם כביכול שימשו את בעל הרכב לצרכיו האישיים.
כאדם שמתפרנס מתיקון מערכות בבית הלקוח ונוסע לשם כך בין 50-60 אלף ק"מ, יכולתי לחיות עם זה (כ-18% לא מוכרים).
אך מה- 1/01/008 ממשלת ישראל החליטה לא להכיר ב- 55% מהוצאות על הרכב לצורכי מס'!
מ- 18% ל-55% - שינוי של כמעט 300%, ככה סתם!!!
איך?
מדוע?
על פי איזה בסיס או נתון???
או שמא נגמרו להם הרעיונות ה-"הגיוניים" שבעזרתם אתם שודדים אותנו וכעט אתם לא רואים עוד צורך להיסתתר מאחורי היגיון?
אני יודע בודאות שישנם עשרות אלפי עסקים שהרכב הפרטי או טנדר קטן מהווה � 80-90% מהוצאות העסק שלהם � אנשי מכירות, בלדרים, טכנאי שרות, טכנאי רשתות, טכנאי מחשבים, שליחים וכו'.
אני יודע בודאות שרבים מהקולגות שלי קנו משאיות (מעל 4 טון) וכעט מסתובבים עם משאית קטנה שבתוכה קטר, מברג ומלחם בנישקל 800 גרם או ארגז כלים קטן ותו לאו.
הם נוסעים במשאיות בשביל לתקן מחשב קטן או מדפסת, מזהמים את האויר עם רכבים שצורכים ליטר סולר ל-3 ק"מ.
וכל זה רק בגלל שהמחוקק בניסיונו המעווט לסחוט מהמיגזר הספציפי הזה עוד טיפת דם, איבד כל כיוון ופרופורציה.
רשויות המס' בישראל במשך 20 שנה, בכל שנה ושונה מוציאים גזרה חדשה הפוגעת באותו המיגזר שוב ושוב � המיגזר שמתקן או מתקין מערכות בבית הלקוח.
החל מאי הכרה במיני ואנים וג'יפים לצורכי מס, דרך אי החזר המע"מ על קניית טנדר קטן, הוספת בלו של 200% על הסולר ולבסוף אי הכרה ב-55% במס' הכנסה.
איך זה שכל רשויות המס' של מדינת ישראל החליטו "להיתחרע" על המיגזר הספציפי הזה עד שיושמד כאילו היה עמלק?
כשלעצמי כבר הודעתי לכל לקוחותי דרומית לאשקלון או צפונית לחיפה שעקב השינוי בחוקי מס הכנסה, אני נאלץ להוציא את כל אזור הדרום והצפון אל מחוץ לאזור השרות, מתן שרות לאזורי ספר הפך לבלתי ריווחי עבורי.
מעכשיו אתן שרות רק בין אשדוד ירושלים וחיפה.
לא הקטיושות או הקסאמים מונעים ממני להגיע לקרית שמונה ושדרות אלא רשויות המס' של ממשלת ישראל.
רבותיי - הגיעו מים עד נפש!!!
החוק הראשוני קובע באופן ברור � "רכב המשמש לייצור הכנסה יהיה פטור ממיסים'!!!!!"
איך ייתכן שמחוק בסיסי זה נוצר המצב הקיים היום???