חיוב פלאפון לתעוד כל הפגישות עם הלקוחות
מספר חתימות
1 |
|
100 | |
פורסם בתאריך: 12/02/2010
פלאפון הצליחו לרמות אותי פעמים ע"י נציג שלהם. פעם נציג מכירות ופעם נציג שירות, הייתי מייחס אולי תום לב וטעויות אנוש של נציגים כי בדר"כ אני מאמין בבני האדם, אבל הדרך שבה החברה התנהלה מולי גורמת לי להבין שיש פה הונאה שיטתית ולצידה גם הרבה רווח כספי לחברה. אם היתה לי גישה לתעוד מדוייק של מה היה בשיחה/פגישה החברה לא היתה יכולה לעשות לנו את מה שהיא עושה. הנוהג שנציג אומר משהו אחד, רושם משהו אחר או מעלים את רישום הפגישה הוא בלתי נסבל. יש את היכולת הטכנולוגית והגיע הזמן לשנות את המצב.
חיוב חברת פלאפון לתעד את מפגשי השירות של נציגיה בסניפים ובבית הלקוחות. להעמיד תעוד זה לרשות הלקוח דרך האינטרנט.
עבדו אליך בפלאפון ע"י נציג שלח לי מייל ונתאגד להלחם בפלאפון ובתופעה.