פלאפון עולם שלם של רמאויות
מספר חתימות
0 |
|
200 | |
לברת פלאפון החליטה לשים לה למטרה להתעלל בלקוחות החברה, לכבול אותם עם חוזים, קנסות יציאה, עמלות יציאה ושלא נדבר על עלויות מכשירים גבוהים עד פי כמה ממחירי שוק רגילים.
גם כשאתם משנים מסלול שאמור להטיב אתכם " להלן: "ההטבה" " אתם בידיעתכם או לא בידיעתכם חתומים למסלול נוסף ובגינו קנסות יציאה נוספים.
כך קרה המקרה שבחברתנו כ 10 מכשירים. לפני כשנה וחצי נכנסה לפתח משרדנו נציגת שימור לקוחות, מעיון בדפוסי השימוש של החברה היא הציעה לשנות מסלולים על מנת להוזיל העלויות. כמובן שהסכמנו ( מעולם לא צויין כי דבר זה מחייב התחייבות ל 36 חודשים נוספים כמו כן שינוי מסלול זה אינו מבטל הקודמו מבחינה כספית אלא מעמיס עליו עוד תשלום ). לאחר שביצענו השינוי הנ"ל היא עוד הציעה לנו מכשירים חדישים יותר ללא עלות כדבריה , הנחה מלאה בזמן אוויר. כמובן שהתפתינו ( מיותר לציין שגם כאן אנו עדיין משלמים על המכשירים השנים ללא ידיעתנו ) . לפתע התחלנו לראות שבמקום כ 2000 ש"ח לחודש התחלנו לשלם סכומים של 4500-5000 כשהתקשרנו לנציגה הנ"ל, כמובן שהיא הבטיחה לחזור ולא חזרה , נציגי שירות אחרים מרחו ומרחו ומרחו אותנו.
כך קרה שבסופו של דבר שלחתי להם בקשה לניתוק מכשירים בכתב וביקשתי זיכוי על ההפרש בין המחיר שהובטח למחיר שחוייבנו בפועל ( זה לקח כחצי שנה ). הפגישו אותי הפעם עם מר "עלא" שהוא נציג אזורי של אזור השרון. דיברנו וסיכמנו כי פלאפון תזכה אותי על ההפרשים, המסלולים ישונו כך שלא יעברו את ה 2100 ש"ח כולל עלות המכשירים, כמובן שהוא שינה את המסלולים בשנית, תוך הבטחה שזה כרוך בהתחייבות נוספת ל 36 חודש. הוא גם הציע שניקח עוד 3 מכשירים חדשים, שכן ב3 מכשירים שהחלפנו היו בעיות תפעול קשות.
כמובן שלא דובים ולא יער , המשכנו לקבל חשבוניות על סכמויים הנעים בין 3500-4500 לחודש. ניסיונות ההתקשרות ויצירת הקשר שוב לא עלו יפה. לאחר כ 4 חודשים נוספים בהם מרחו אותי שוב ושוב נציגי השירות, הודעתי להם לשלוח לי עלות קנסות היציאה והמכשירים ( עד היום אני מחכה לעלויות המלאות האלו לאחר שהם הבטיחו לשלוח אותן למעלה מ חודשיים ). פגשיה שהייתה אמורה להתקיים במשרדי שנקבעה על ידם כלל לא קרתהוהם אפילו לא הודיעו על הביטול.
המוזר היה שכשעברתי לסלקום , בשנייה שעברנו פיזית, הגיעה הודעה במכשירים : " לקוח יקר אתה נדרש לשלם קנסות יציאה בסך.... אם אומר לכם שעל 8 מכשירים שילמנו כ 35,000 ש"ח קנסות יציאה ועלות מכשירים ....
כשפניתי אליהם לשאול לפשר העלויות נציגה בשם מיכל בן גיגי אמרה לי שהמחרים הגבוהים האלו הם בגלל ההטבות שקיבלתי מהם. כששאלתי אותה מהן ההטבות האלו.. היא אמרה שאני מוזמן לשוחח עם נציג שירות לקוחות עסקי באחד ממרכזי השירות. עניתי לה שאני רוצה בכתב את פירוט העלויות. הטחתי בפניה כי "ההטבות" שקיבלתי מפלאפון הסכתמו בתשלום חודשי מופרז ( היום אני משלם לסלקום כ 1600 ש"ח לחודש ). והמסלולים ששונו על ידי נציגי השימור שלהם בוצעו כי הם עצמם שינו למסלולים לא מתאימים ( אז למה אני צריך לספוג גם החריגות בתשלומים שנגרמו מהמסלולים הגרועים שהם עשו וגם לשלם על זה בתור הטבה ).....
אציין גם כי ניסתי לתפוס אותם עשרות פעמים, וכיצרתי קשר איתם , התשובות היו כל הזמן אותו דבר, "מנהל" יחזור אלייך, אני לא יכול/ה לעזור. יחזרו אלייך אין לי מה לעשות אני לא יכול/ה להעביר אותך לאחד המנהלים כי אין באפשרותי לעשות כן.
בקיצור אני מתכוון לחבור לעוד הרבה אנשים שנמצאים במצב שלי , והפעם ללכת עם זה עד הסוף, שחברות הסלולר ככלל, ופלאפון בפרט יבינו שלאזרח יש כוח..
בברכה,
דורי בורלא