אורנג' מתנשלת מאחריות

מספר חתימות
16 |
|
100 | |
לפני כשנה עברתי לשכונת הדר המושבות בפ"ת.
השכונה בעיצומה של בנייה מאסיבית. כתוצאה מהבנייה קיימות הפרעות מסויימות בקליטה. בעוד לסלקום יש קליטה כמעט מלאה, לאורנג' אין כלל קליטה באזור.
לאחר מספר דיונים עם גורמים שונים בחברה, להם ניסיתי להסביר שעקב בעיות הקליטה אין באפשרותי לא לקבל שיחות ולא להוציא שיחות מהמכשיר בזמן השהייה בבית וברחוב. בעקבות כך, אינני מגיע לסכום חשבונית אשר מזכה אותי בהחזר בגין שימוש, על המכשיר אותו קניתי דרך חברת אורנג' לפני כשנה, ועליו נותרו לי עוד שנתיים של תשלומים, קרי 24 תשלומים עליהם אפסיד החזר של 50 ש"ח לחודש, סה"כ מעל 1000 ש"ח החזר, כאשר עד כה הפסדתי כבר 200 ש"ח החזרים.
בחברה נמסר כי בעיית הקליטה באזור אינה באחריות החברה, והיא כתוצאה מתנאי השטח. כל זאת בעוד לסלקום יש קליטה כמעט מלאה אם לא מלאה לגמריי.
הצטרפו אליי כנגד ענקית התקשורת, שפשוט עושה מה שבה לה, ומצאה עוד דרך לעשוק אותנו, הצרכנים הקטנים ולגלגל עליינו את הבעיות שלה.
בכוונתי לקחת עצומה זו לשר התקשורת משה כחלון ולאמצעי התקשורת עצמם, בכדי לשים סוף למחדל ולזריקת האחריות הבזיונית על הצרכן הקטן.
כל מה שצריך זה שם, גיל ויישוב.
ביחד אנחנו יכולים לעשות את זה.