ניו אורדר - שיפור שרות

ניו אורדר - שיפור שרות

מספר חתימות

1
 
100  
פורסם בתאריך: 10/10/2021
 

עצומה לשיפור השירות בחברה "ניו אורדר"

אנו חנויות הסלולר, אשר עובדים עם חברת "ניו אורדר" דורשים שיפור!

*שיפור בשירות - היחס בתקופה האחרונה מצד החברה מזלזל, לא חוזרים חזרה ללקוח, זמן מענה איטי מהרגיל ולא מתייחסים לבקשות שלנו.

*עדכון תוכנה - אנו משלמים 350ש"ח לחודש לא כולל מע"מ על תוכנה שהחברה לא משפרת או מעדכנת לדרישותנו, הוצעו מספר פעמים שינויים שנדרשים למערכת וקיבלנו התעלמות, המערכת ישנה ולא רלוונטית לשוק הסלולר, אין לה אפליקציה ניהול החנות והמלאי מהסלולר או מעקב על שעות עבודה לעובדים, ועוד הרבה דברים לא מעודכנים או חסרים בניהול המערכת במספר מקומות בתוכנה והגיע הזמן שצוות הפיתוח של החברה יתחיל לעבוד שם.

*הוזלת מחירים - התמכור בחברה הוא בין הגבוהים בשוק ואנו לא מקבלים תמורה ששווה לכך, מעבר לחברות מתחרות נגרר אחריו בהמון בלאגן/שינוי מערכת שיכולה רק לגרום לבעיות לחנויות וכאבי ראש ולכן אנו סוג של לקוח שבוי שבו החברה לא מוכנה להוזיל עבורנו שקל, גם בתקופה שבה חנויות לא עבדו במהלך הקורונה או הקף העבודה שלהם הצטמטם.

חתמו על העצומה שניו אורדר יראו שלא רק 2-3 מתלוננים אלא כולנו - רוצים שיפור ורוצים הוזלה במחיר החודשי!

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו