תחבורה ציבורית

אין תמונה

מספר חתימות

עד כה נאספו: 9 חתימות.
פורסם בתאריך: 08/07/2011
 

יולי 2011

בעיות ביישום תכנית הארגון מחדש של התחבורה הציבורית במטרופולין תל אביב

לאחר שנים ארוכות של זלזול מתמשך בתחבורה הציבורית, יצאה לפועל הרפורמה לתחבורה ציבורית בגוש דן.  עד לפני חודשים ספורים התכנית נראתה כמבטיחה ביותר:

תדירות אוטובוסים גבוהה במיוחד

זמני נסיעה קצרים

התמצאות קלה – מפות בתחנות, שילוט ברור, מוקד מידע מאוחד לכל חברות האוטובוסים

נתיבי תחבורה ציבורית שיאפשרו לאוטובוסים לא להתקע בפקקים יחד עם הרכב הפרטי

למרבה הצער, משרד התחבורה לא עמד בהבטחותיו.

תדירות הקוים נמוכה יותר מזו שהבטיח משרד התחבורה לפני חודשים ספורים!

קוים רבים שבהם הובטחה תדירות גבוהה יפעלו בתדירות נמוכה יותר כדוגמת קו 1, קו 26 וקו 6. קוים שהיו אמורים לפעול בתדירות בינונית יפעלו בתדירות נמוכה כדוגמת הקוים 11 או 33.

האוטובוסים ימשיכו לעמוד בפקקים, אין מספיק נתיבים לתחבורה ציבורית!
בשנה האחרונה נוספו רק שלושה נתיבים לתחבורה ציבורית, וכרגע אין אף נתיב נוסף בשלבי תכנון.

נמאס לנו לחכות לאוטובוס כל כך הרבה זמן, נמאס מהנסיעות הארוכות באוטובוס, נמאס מהצפיפות, נמאס מהפקקים ונמאס לנו לשבור את הראש בניסיון להבין איך להגיע ממקום למקום!!!

שר התחבורה ישראל כץ, קיים הבטחתך!

הפקקים בגוש דן עולים 10 מיליארד שקל בשנה.

ספק לנו תחבורה ציבורית נאותה,

כזו שראויה למדינה מתקדמת!

לפרטים נוספים: רז איתן-קוקס, קמפיינרית תחבורה ציבורית ת"א 052-3993125  raz.eitan@gmail.com

העצומה מטעם ארגון "מגמה ירוקה".

מגמה ירוקה הינו ארגון סטודנטים א-מפלגתי, ששם לעצמו למטרה לקדם את נושא איכות הסביבה. אנו פועלים באמצעות תאים הפזורים בכ-25 קמפוסים ברחבי הארץ, דרך פעילות בכנסת, מאבקים ציבוריים ותקשורתיים ופעילויות מקומיות באזורי הארץ השונים.

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו