עצומה נגד משרד התחבורה
מספר חתימות
18 |
|
100,000 | |
עצומה נגד משרד התחבורה
א. בגין תמיכה במונופולים של יבואני הרכב ומניעת יבוא אישי.ב. בגין חלקי החילוף הכי יקרים בעולם.ג. בגין עודף הרגולציה הפוגע בנו בכיס על כל שעל ד. בגין תמיכה בחברות האוטובוסים וזלזול בצרכי האזרחים.ה. בגין זלזול באזרחי המדינה, אי שיתופם בתוכניות המשרד והפיכתם למחלבת כסף ע"י נהלים ותקנים שאין כמותם בעולם.
- משרד התחבורה הינו אחד המשרדים המשפיעים ביותר על חיי היום יום של אזרחי מדינת ישראל. אך במקום שהשר וצוות הפקידים הגדול שלו ישרתו את הציבור על פי תפקידם בכל צעד ושעל הם מוכיחים את ההיפך הגמור ונראה כאילו שכל כוונת המשרד הזה הינו לפגוע לעשוק ולטרטר את האזרח הקטן ולהפוך אותו לבובת סמרטוטים הנאבקת על חייה בתוך מבוך בירוקראטי שהם יוצרים ביד אומן.
- גרוע מכל נראה כאילו משרד התחבורה פועל בכוונה לטובתם של המונופולים במשק יבואני הרכב והחלפים, חברות האוטובוסים שנראה שהקשרים שלהם למשרד התחבורה טובים מאוד מאשר לאזרחי המדינה.
- הנושא הראשון הינו יבוא אישי לרכב. כיום בישראל כל יבואני הרכב הינם מונופולים דה פקטו לגבי יצרן הרכב שהם מייצגים. חלק מהיבואנים השתלטו על שוק של כמה יצרני רכב. והכל בזכות מדיניות משרד התחבורה.
- הנושא השני יבוא חלפים לרכב. במקום שמשרד התחבורה יעודד שוק חופשי הוא עוזר ליבואני הרכב לשלוט בשוק החלפים ולכן בישראל הם היקרים בעולם.
- תחבורה ציבורית. הרפורמה האחרונה בוצעה ללא שיתוף המשתמשים אזרחי המדינה והיא נעשתה רק ע"י משרד התחבורה וחברות האוטובוסים כתוצאה מכך התחבורה הציבורית היום גרועה מבעבר.
תביעותינו
1. ביבוא אישי
א. הכרזה על כל יבואני הרכב בישראל כמונופולים בתחום יבוא רכב וחלקי חילוף. ופיקוח הדוק על המחירים והשירות.ב. הקמת נוהל יבוא אישי נגיש וידידותי.ג. מתן אפשרות לעוסק לייבא רכב באופן אישי.ד. שיפור השירות והזמן למענה לבקשות ייבוא אישי.ה. מתן אפשרות ליועצי רכב לפעול ?ו. פירוט עלויות בחשבונית הכוללת מיסים בנפרד.
2 בתחום חלקי חילוף - עידוד תחרות ושוק חופשי תוך מתן סיוע פעיל לכל הגורמים המתחרים במונופולים.
3. בתחום התחבורה הציבורית – ביצוע סקרים אובייקטיבים לגבי יעילות הרפורמה ושיתוף אזרחי המדינה בכל החלטה.