שיעורים מקוונים

אין תמונה

מספר חתימות

עד כה נאספו: 34 חתימות.
פורסם בתאריך: 13/12/2016
 

החל משנת הלימודים האקדמאית הנוכחית מתבצעים רוב הקורסים בכל סמסטר בצורה חצי מקוונת. בסמסטר א' ישנם 4 קורסים הנלמדים בצורה חצי מקוונים מתוך 6 קורסים (ללא כולל קורסי אנגלית), הקורסים הכלולים בשיטה החצי מקוונת הינם: מתמטיקה, אוריינות, פסיכולוגיה בניהול ומבוא למשפט. חשוב לציין כי חלק נכבד מהסטודנטים כלל לא היו מודעים בעת הרשמתם לתואר על ההתנהלות החדשה.

מתחילת הסמסטר הראשון נעשו מספר פניות למרצים והן לראש החוג במטרה להביע את אי שביעות הרצון מהתנהלות חדשה זו, בטענה שהדבר פוגע במהלך הלימודים ובהשכלה אותה באנו לרכוש. נאמר לנו ע"י ראש החוג, כי עלינו לתת אמון במערכת והובטח לנו כי הדבר רק יועיל להמשך לימודינו בתואר וכי במידה ונצטרך עזרה בתרגול הנושאים הנלמדים בצורה החצי מקוונת יש לנו תמיד למי לפנות וממי לבקש את העזרה, בין אם זה המרצים עצמם ובין אם מדובר במרכז רעות שמטרתו העיקרית היא לתרגל את החומר הנלמד בכיתה ולעזור לתלמידים חלשים יותר להשתפר.

לאור הניסיון בחודשיים האחרונים כחלק ממערך הלימודים ובניסיון לצפות וללמוד באמצעות הסרטונים המקוונים, עלו בעיות עליהם אנחנו מבקשים לתת מענה:

  1. קצב למידה איטי - מסתמן שחלק נכבד מהמרצים לא מודעים למה שמופיע בסרטונים וחוזרים מילה במילה על החומר הנלמד בסרטון, מכאן יוצא שנושא חדש נלמד רק אחת לשבועיים ובנוסף חלק נכבד מהשיעור מוקדש לחזרה על שיעורי בית ומענה על שאלות.
  2. ביטול מבחני אמצע – כתוצאה ישירה מהקצב הירוד בוטל בוחן האמצע בטענה כי אין מספיק חומר. הבוחן היה אמור להוות 30% מגן לציון הסופי בקורס.
  3. צימצום חומר הלימוד – עקב הקצב האיטי התבשרנו כי לא נוכל לעמוד ביעדים אותם הציבו בתחילת הסימסטר וכרבע מהחומר הלימוד בוטל.
  4. מרכז רעות – המרכז אמור לספק תמיכה אקדמאית הכוללת תרגולים אינו זמין כפי שהובטח (מספר פעמים). במספר מקרים הפניות למרכז נענו שכגע אין מרצים / מתרגלים פנויים (או שהימים / שעות הפנויות היחידות הם במהלך שעות הלימודים הקיימים) או שהזמן הפנוי הקרוב יתקיים לאחר השיעור אליו המטלה אמורה להיות מוגשת.

על מנת שנוכל כולנו להפיק את המיטב מהתואר אנחנו מבקשים לעשות מספר התאמות:

  1. תרגולים – נכון להיום אין תרגולים בנוסף לתרגולים המתבצעים במהלך השיעור. נבקש לבדוק אפשרות להוסיף תרגולים לסטודנטים שרוצים / זקוקים להם.
  2. מרכז רעות – המרכז צריך להציע מספר רב יותר של אפשרויות לשיעורי עזר.
  3. סוג הקורסים החצי מקוונים – לאור הניסיון במהלך הסמסטר האחרון אנחנו מבקשים לא לכלול קורסים כמותיים כחלק ממערך השיעורים החצי מקוונים כגון: סטטיסטיקה, חשבונאות, חדו"א, כלכלה, מטמטיקה וכו'.

בברכה,

סטודנטים למנהע"ס שנה א' 2016 / 2017

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו