שירות לקוחות לקוי בחברת מי עדן

שירות לקוחות לקוי בחברת מי עדן

מספר חתימות

17
 
500  
פורסם בתאריך: 18/03/2013
 
אנו צרכני חברת מי עדן ואזרחים השוקלים לקבל שירות ממי עדן.מאחר ואנו נתקלים שוב ושוב בקשיים בשירות הלקוחות של חברתכם. הדברים פעמים רבות אף גורם לנו נזק כאשר הפיצוי שאתם נותנים לנו (אם בכלל...) הוא זעום ביותר.הקשיים שבהם אנו נתקלים כצרכנים הן;שירות לקוחות שלא נותן מענה.כאשר התלונות מגיעות לעמוד הפייסבוק התלונות בחלקן נמחקות.מפיצים היוצרים בעיות בצורת החלוקה ונתינת שירותי ההפצה.חיובי יתר בלתי מוסברים וכאשר אנו מנסים לבדוק מדוע חוייבנו אנו חוזרים לבעיה הראשונה של שירות לקוחות לקוי.מאחר והתרשמנו ברגע שנרשמנו לשירות שמדובר בחברה שנותנת שירות זמין ורק כאשר נכנסנו כלקוחות התברר לנו שטעינו יצרנו קשר עם חברת פלא יועץ שעשתה בדיקה מדגמית וגילתה את הפרשי ההמתנה בין נציג מכירות שתפקידו היה להכניס אותנו לחברה לבין נציג שירות שתפקידו להשאיר אותנו מרוצים מהשירות. בעקבות בדיקת פלא יועץ (כפי שמובא בהקלטה שנמצאת ביוטיוב כנ"ל) אנו ראשית כל תובעים לדעת בתור לקוחות החברה ואנשים המתעניינים בשירותי החברה מהו היחס המספרי שחברת מי עדן מעסיקה בין אנשי המכירות שלה לבין אנשי שירות הלקוחות שלה.מענה זה יוביל אותנו להחלטה האם להצטרף/להתנתק מחברת מי עדן וזאת מאחר שנתון זה יספר לנו מה יקרה כאשר נצטרך נציג שירות.

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו