שיפור השירות במטרונית

אין תמונה

מספר חתימות

32
0%
10,000  
פורסם בתאריך: 14/03/2015
 

החל מ 16.08.13 פועל במטרופולין חיפה מערך המטרונית. החל מיום ההפעלה הנוסעים חווים תקלות רבות: תקלות במכשירי הכרטוס, תקלות במערכות הכריזה והשילוט, תקלות בשלטים ברציפים, אוטובוסים שעוצרים רחוק משפת המדרכה (למרות שהרציף תוכנן כך שכאשר האוטובוס יעצור קרוב הוא יקל על בעלי המוגבליות), אי הצגת לוח זמנים מסודר, ניתוק מוחלט של תושבי הקריות בעקבות שינויי הקו. אי שידור נתוני קווי אגד לשלטים, אי שידור נתוני זמן האמת של המטרונית לטלפונים הניידים. פניות חוזרות ונשנות למטרונית, זוכות להתחמקות או אי טיפול בבעיה לעומקה. בחלק מהתלונות התקבלה התשובה "ככה המערכת עובדת". מערך המטרונית משרת אוכלוסיה כל כך גדולה של אנשים ומן הראוי שהאזרחים יקבלו שירות הוגן. למטרונית אין חלופה אחרת בחיפה ולמעשה התושבים הם "קהל שבוי". אנא חיתמו על העצומה כדי שהנהלת המטרונית תבין שהציבור "לא פראייר" ושאנחנו זכאים לשירות טוב יותר לאחר שהושקעו מליונים בפרויקט.

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו