שיפור יחידת מיטב

שיפור יחידת מיטב

מספר חתימות

1
 
200  
פורסם בתאריך: 26/05/2020
 

מרבית בני הנוער בארץ, הידועים גם כמלש"בים, חוו אי נעימויות ממגוון סוגים מצד השירות של יחידת מיטב. בין אם מדובר בזמני ההמתנה, המענה הדיגיטלי או שעות הפעילות, ישנם לא מעט תיעודים של תלונות ברשתות החברתיות ואף מספר כתבות בנושא. במסגרת לימודי האזרחות בבית ספרנו, החלטנו לנסות למצוא פתרונות לבעיה בהתאם לשאלון שהפצנו בקרב בני גילנו. בזכות השאלון הגענו לשני פתרונות שנרצה לקדם ושייושמו ביחידה:

  1. לשפר ולבחון את הידע של חיילי היחידה-עולה מן השאלון שערכנו שיש הרגשה בקרב משתתפיו שקיימת הרגשה שנציגי היחידה לא בקיאים או לא ידעו להשיב לכל שאלה אפשרית. לכן, אנו מציעים ליחידה לערוך מעין בחינות שיתקיימו כל חצי שנה ביחידה והן יבדקו את הידע והבקיאות של החיילים בחומר.
  2. שינוי שעות הפעילות הטלפונית- ברגע זה, שעות הפעילות של המוקד הן 7:30-12:00 ולאחר מכן בין השעות 12:30-17:00. השעות הללו הן לרוב השעות בהן מרבית המלש"בים נמצאים במסגרת בית הספר ולא יכולים להתקשר למוקד ולכן אנו מציעים להזיז את שעות הפעילות לשעות 8:00-11:00 ולאחר מכן לשעות 13:30-16:00 ולאחר מכן בין השעות 16:30-20:00. כך היחידה תמשיך לפעול תשע שעות ביממה אך כך המלש"בים יוכלו לדבר עם היחידה בטלפון יותר בקלות.

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו