שמים סוף ל"שיטת מצליח"
מספר חתימות
112 |
|
1,000 | |
שמים סוף ל"שיטת מצליח"
האם גם לכם נמאס שגובים מכם "בטעות" בחשבון של חברות הכבלים, הסלולר והאינטרנט? או כשבית הקפה מחייב אתכם עבור פריט שלא הזמנתם?
כשלקוח יוצא מחנות עם בגד שהוא לא שילם עליו, לאף אחד אין ספק שמדובר בגניבה, אז למה כשהחברות הגדולות ובתי העסק עושים לנו את זה יום אחרי יום אנחנו חסרי אונים, נותנים שידרכו עלינו ועוד אומרים על זה תודה? שיטת מצליח הפכה למחלה הפושטת בכל הארץ, כי אין לבית העסק שום סיכון ולעומת זאת הרבה סיכוי לצאת ברווח משמעותי מצטבר מן הפעולה הפשוטה הזו, שעולה לנו הצרכנים עשרות מיליוני שקלים בשנה.
אנו מאמינים כי טעות היא עושק לכל דבר, היא רשלנות שמצריכה פיצוי ויש צורך בחוק שיגדיר את גובה הפיצוי המינימאלי ללקוח עבור הטרחה שנדרשת ממנו כדי לשכנע את בית העסק כי נעשתה טעות, וכדי למנוע מבתי עסק מלהפעיל שיטה זו כדי להרוויח עוד קצת על חשבוננו ללא בושה. "שיטת מצליח" היא גם אחת הסיבות לכך שהחשבונות שאנחנו מקבלים מהחברות רוויים במונחים בלתי מובנים בעליל, על מנת שרק מעטים ישימו לב ויוכלו להוכיח שזו טעות. ראוי שבתי העסק יפחדו קצת לעשות טעויות על חשבוננו. זה הזמן לשים סוף ל"אופס, מצטערים- תקבלו החזר בחודש הבא".
אנו קוראים לחקיקת חוק שיחייב כל בית עסק לשלם פיצוי אוטומטי של 20% מגובה הטעות שנעשתה לרעתו של הלקוח, מיד עם הודאת בית העסק שנעשתה טעות, ללא ויכוחים וללא משא ומתן מיותר. קנס זה יהווה גורם מרתיע לבתי העסק, כך שלא ישתלם להם לטעות בחשבון לרעתנו בצורה רשלנית ופזיזה או בכוונת זדון. חקיקה כזו תשפר את האחריות של החברות כלפי הלקוחות שלהן ותביא לגבייה הוגנת- כי על טעויות משלמים!
להפיץ לחברים במייל ובפייסבוק על מנת שהרצון לצדק יתממש.
הרשימה תועבר להצעת חקיקה בכנסת.
http://www.atzuma.co.il/mazliach/
נועם ברנד [email protected]
חנן ברנד
ציר הזמן של העצומה
- 08/07/2010
- העצומה השיגה 100 חתימות!
- 30/06/2010
- העצומה נפתחה