חברת מטרופולין- הגיעו מים עד נפש!

אין תמונה

מספר חתימות

20
 
1,000  
פורסם בתאריך: 15/12/2015
 

חברת מטרופולין היא חברת אוטובוסים אשר אמורה לספק שירותי תחבורה ציבורית באזור השרון והדרום.

בתור תושבת חדשה בשרון אני נתקלת בהתנהלות מזלזלת באופן שיטתי של חברת מטרופולין כלפי ציבור הנוסעים שלה.

משיחות עם תושבים, ומעיון קצר ברשת הפייסבוק, נוכחתי לדעת כי היחס המזלזל וחוסר הכבוד המינימלי לציבור הנוסעים, הוא דבר בשגרה בחברת מטרופולין.

פניות של יחידים אל החברה לרוב נענות בהשתקת הלקוח. מובטח שהעניין יועבר ויטופל- אולם בפועל לא נעשה כלום.

מכתב הועבר לשר התחבורה ומנהל רשות התחבורה הציבורית במשרד התחבורה, אולם אני חושבת, כי עלינו כציבור הנוסעים להתאחד ולא להסכים להמשך התנהלות זו של החברה.

נסיעות שלא יוצאות בדרך קבע, תדירות זמנים מגוחכת, איחורים ונהגים שלא עוצרים בתחנות- הם דברים שמשבשים את סדר היום של כולנו וגורמים לנו לאיחורים ולבזבוז זמן יקר.

חברת אוטובוסים שמכבדת את עצמה צריכה לעמוד בלוחות הזמנים שלה- להוציא את כל הנסיעות, לעמוד בזמנים ככל הניתן ולעצור בכל התחנות- אין שום סיבה שאנו כאזרחים בודדים נצטרך לנחש האם האוטובוס יגיע או לא יגיע ולקוות למזל.

חיכית בתחנה והאוטובוס כלל לא הגיע? האוטובוס חלף על פניך ולא עצר בתחנה? נהג התייחס אליך בצורה לא יפה? שירות הלקוחות הבטיחו שיחזרו אלייך ולא חזרו? האוטובוס הגיע באיחור לא סביר?

אני קוראת לכם- ציבור הנוסעים- לרשום כאן שם, יישוב, ופרטים אודות הקו, התאריך והמקרה- על מנת שנוכל לקבל תמונה מלאה ואמינה על הכשלים בחברת מטרופולין ולהביא להפסקת ההתנהגות הכל כך מזלזלת הזאת.

כל המידע והחתימות יועברו הן אל החברה עצמה והן אל משרד התחבורה- שחשוב שיבינו את מימדי התופעה- כי בתור יחידים- אף אחד לא רוצה להקשיב- לכן, לא נותרה ברירה, אלא להתאגד.

המצב לא יכול להמשיך כך, ואין סיבה שהוא ימשיך כך.

אנא העבירו עצומה זו וידעו כל מי שמשתמש בקווי מטרופולין ונתקל במקרה כזה,

אודה לכם על שיתוף הפעולה-

זה למען כולנו!

מיכל שרגר.

(לכל שאלה או פנייה- אני זמינה במייל- [email protected] )/

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו