תושבי מבשרת ציון דורשים שיפור בשירותי דואר ישראל בישוב
מספר חתימות
151 |
|
5,000 | |
לאור ריבוי התלונות הנוגעות לשירות דואר ישראל בישוב מבשרת ציון, אנו החתומים על עצומה זו, דורשים ממנכ״ל חברת דואר ישראל, מר חיים אלמוזלינו, ומשר התקשורת, מר גלעד ארדן, לטפל באופן מיידי בשיפור השירות והתנאים הבלתי סבירים בסניפים ובחלוקת הדאר, מהם סובלים תושבי מבשרת ציון.
1.הגדלת הסניף במעוז ציון. לא ייתכן כי סניף הנותן מענה לכמות גדולה של תושבים ימנה רק עמדת פקיד אחת, סניף צפוף ורעוע, ללא כסאות המתנה או אפילו מקום לעמוד בו, ללא אוורור או מיזוג, התושבים נאלצים להמתין זמן ממוצע של למעלה מ-37 דקות בשמש הקופחת או לחלופין בקור וגשם. יש לציין שרבים מבין התושבים הזקוקים לשירות בסניף זה הם אנשים מבוגרים מאוד.
2. בשנים האחרונות גדל משמעותית היקף הרכישות באינטרנט. הדבר הוביל לגידול בהתאמה של החבילות המגיעות מהארץ ומחו״ל באמצעות דאר ישראל. דאר ישראל לא התקדם בטיפול בכמות הגדלה ועדיין ממשיך לקטלג חבילות בצורה שאינה יעילה. הפקיד היחיד לא עומד במעמסה הגדולה ותורי ההמתנה ארוכים, מעבר לזמן סביר. בנוסף, בחודשים האחרונים, פרטי הדאר אינם מגיעים לסניף במועד המצויין בהודעה. יש לפעול במיידית להחלפת ו/או תגבור כח אדם לטובת נושא החבילות/דאר רשום בלבד.
3. בשל הסיבה בסעיף 2, יש צורך לאייש עמדות באופן מלא בסניף קניון הראל, בכדי לקצר את זמן ההמתנה באופן משמעותי.
4. יש לשקול איוש עמדה מיוחדת לאיסוף חבילות בלבד.
5. יש לשקול לציין את שם השולח בדואר רשום, מה שיוריד משמעותית את כמות המגיעים לאיסוף דואר רשום.
על החתום,
תושבי מבשרת ציון והסביבה
ציר הזמן של העצומה
- 17/07/2014
- העצומה השיגה 100 חתימות!
- 15/07/2014
- העצומה נפתחה