משפרים את שירותי הדיגיטל של מכבי שירותי בריאות

משפרים את שירותי הדיגיטל של מכבי שירותי בריאות

מספר חתימות

8
 
100,000  
פורסם בתאריך: 20/03/2019
 

שלום רב,

דורשים ממכבי שירותי בריאות לשפר בדחיפות את שירותי הדיגיטל שלהם. 

אלו הן הבקשות הדחופות ביותר לשיפור: 

  1. בקשה חדשה לרופא משפחה מוגבלת ל-5 בקשות בלבד ברבעון. זה צחוק מעבודה לחולה כרוני שזקוק כל רגע לשאול שאלה את הרופא משפחה ולא צריך כל רגע לרוץ פיזית לרופא בשביל שאלה אחת. למה זה מוגבל ל-5 בקשות בלבד?? מבין שיש עומס על הרופאים גם ככה, אבל צריך להתחשב גם בחולים שלא כל שאלה צריכים לרוץ לרופא פיזית למרפאה.
  2. תוכן ההודעה בבקשה לרופא מוגבל ל-250 תווים! שוב, זה צחוק מעבודה. רק להקליד את המילים: " שלום רב ד"ר ", זה כבר תופס נפח עצום מהתוכן! לא הכל נכנס. ואני עוד רושם שאלות בקשות בזמן בקשת המרשמים בכדי לנצל את 5 הבקשות היחידות ברבעון. למה זה מוגבל ל-250 תווים בלבד?
  3. למה אי אפשר לצרף קובץ בהגשת בקשה לרופא המשפחה? לדוגמה אני, מטופל אצל רופט פרטי שנותן מרשמים פרטיים שאותם הרופאת משפחה צריכה להמיר למרשמים של מכבי. אז אני רוצה לשלוח לה את המרשם הפרטי בכדי שתוכל להמיר למרשם מכבי וגם תעדכן את התיק הרפואי שלי בתרופות שרשם לי הרופא הפרטי
  4. כרגע ניתן לשלוח בקשות באתר און ליין של מכבי רק לרופאי משפחה/ילדים/נשים.

האם יש צפי בעתיד שעוד רופאים ממקצועות אחרים יתווספו לשירות? למשל , רופא עור ומין / אורולוג / כירורג ועוד שביקרתי אצלם פעם ראשונה.

יש צפי לדבר כזה בעתיד?

  1. ואחרון אחרונה זה האפליקציה השערורייתית לטלפונים ניידים!

פשוט ביזיון אחד גדול. אין יום שאין בו בעיות. וזה בכל טלפון. לא רק הטלפון האישי שלי. או שהוא לא עולה בכלל או שעולה אבל איטי כמו צב וכל פעולה נמשכת שעות! וכל הזמן נותן הודעות שגיאה והאפליקציה נסגרת!! וגם הממשק משתמש על הפנים. לא נראה טוב בכלל. 

מציע לכם להתחיל הכל מהתחלה ולבנות אפליקציה חדשה שתתאים

לשנת 2019!! אי אפשר אפילו לצרף באפליקציה בבקשת התחייבות קובץ PDF (הקובץ הכי פופלרי היום במחשבים) !!

6. עוד בעיה שיש באתר און ליין של מכבי שירותי בריאות. נגיד ושלחתי לסניף שלי במייל איזה בקשה טופס עם בקשה למענה. אז אני נכנס לאתר און ליין > פעולות ומידע > בקשות ואישורים

ואז אני רואה שלבקשה שלי ששלחתי במייל ענו "ראה פירוט" . אני לוחץ על "ראה פירוט" ולא קורה כלום. זה מראה רק את הבקשה המקורית שלי ששלחתי במייל. לא רואים את תגובת הסניף. ואני לא יודע מה ענו לי!! ואפילו לא מתקשרים לי מהסניף בכדי לענות לי על המייל. והם גם לא עונים במייל תגובה ישירות למייל ששלחתי להם.

 7. מענה מהסניף באמצעות המייל! אם שולחים מייל לסניף עם בקשה/שאלה, מצפים שהתשובה תהיה גם במייל! 

אנחנו בשנת 2019!! עובדים עם מיילים היום ולא עם שיחות טלפון. 

חיתמו בבקשה על העצומה ונקדם את מכבי שירותי בריאות לשנת 2019!! 

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו