בעלי עסקים דורשים:ישופר השירות של מע"מ!
מספר חתימות
33 |
|
50,000 | |
פורסם בתאריך: 18/03/2013
למבקר המדינה ,נציב תלונות הציבור ומנהל מע"מ ישראל שלום רב! אנחנו העוסקים המורשים, בעלי העסקים בישראל,עובדים תחת תנאים קשים ונטל מיסים בלתי יאומן. הדבר גורם לנו לעבוד ללא הפסקה ימים כלילות כדי להתקיים ביוקר המחייה אשר מרקיע שחקים בישראל. בבואנו לקבל שירות מהיר ויעיל ממשרדי מע"מ אנו נתקלים באופן חוזר ונשנה בשירות איטי,קלוקל ולעיתים אפילו לא מקבלים כלל שירות. הדבר גוזל לנו שעות רבות ויקרות מזמננו וגורם לנו לעצבים,בזבוז זמן ואנרגיה מיותרים. אנו משלמים את מיטב כספנו למע"מ,אך התקשורת עם המשרד הינה ידועה לכל כבלתי נסבלת.לא עוד!! להלן דרישותינו: 1. אתר מע"מ- אנו דורשים תיקון מיידי של האתר והפיכתו לאתר יעיל,מהיר וקל לשימוש!!שבו ניתן לשלם בפעם אחת ובקלילות את התשלום החודשי. בכל פעם שאנו באים לשלם את הדו"ח הדו חודשי למע"מ האתר אינו מתפקד! האתר קורס עשרות פעמים ביום,ולא מספק את השירות שהוא אמור:תשלום פשוט וקל של המע"מ. אנו נדרשים לשבת שעות ולהיכנס עשרות פעמים לאתר עד שהוא מצליח סוף סוף לבצע את הפעולה הפשוטה של לחייב את כרטיס האשראי שלנו בתשלום. בכל כניסה כזו אנו ממלאים את כל הפרטים במשך דקות ארוכות,שולחים , באופן רגיל-רק לאחר שעות!! (ואיננו מגזימים,נסו בעצמכם ותיווכחו!) של נסיונות האתר סוף סוף מקבל את התשלום. גם כאשר האתר מקcל סוף סוף את התשלום,הוא אינו נותן על כך הודעה ברורה.ועל כן, זה בד"כ מאד לא ברור למשתמש שהדבר אכן קרה ובד"כ הוא מגלה על כך איכשהו רק בדיעבד שהוא מנסה שוב להיכנס לשלם,בפעם המליון, ואז נאמר לו כי כבר שילם. הדבר חוזר על עצמו בכל פעם! מליונים של עסקים בישראל מבזבזים כל חודשיים שעות רבות בנסיונות לשלם באתר ללא הצלחה. כמו כן,האתר עובד רק עם דפדפנים מסוימים ביותר,ועל אף שכל אתר בעולם מותאם לכל הדפדפנים,הבשורה טרם הגיעה לאתר המע"מ . דבר זה מסרבל עוד יותר את העבודה ומאלץ אותנו להוריד תוכנות מיוחדות רק כדי לגלוש באתר המע"מ. הסרבול ואובדן הזמן הזה הוא בלתי נסבל ולא ייתכן!! מליונים משמשים באתר הזה מדי יום והוא חייב להיות מאורגן ויעיל יותר!! אנו דורשים תיקון מיידי של האתר והפיכתו לאתר יעיל,מהיר וקל לשימוש!!שבו ניתן לשלם בפעם אחת ובקלילות את התשלום החודשי. 2. אין מענה טלפוני בסניפי מע"מ- אנו דורשים מענה אנושי מהיר ויעיל לפי החוק,לא יאוחר מכמה דקות של המתנה במענה הטלפוני. אנו דורשים פיקוח תמידי על כך שהדבר מבוצע וכי אכן יש מענה בכל המחלקות השונות ובזמן סביר של עד 2 דקות המתנה. כאשר עצמאי רוצה לברר מידע פשוט במקום להטריח את עצמנו ולנסוע שעה,למצוא חנייה להשגיע למשרדי המע"מ -פשוט לא ניתן לקבל מענה טלפוני. לרובנו משרד המעמ הוא בקצה השני של העיר או בעיר אחרת ,ומאד קשה להגיע אליו על מנת לשאול שאלה קטנה. ואפילו אם אדם רוצה להגיע,ורק לברר מה עליו להביא עימו!! הוא אינו יכול לקבל שום מענה טלפוני מהמשרד! בנסיונות להתקשר למשרדים בשעות הפעילות-אין מענה באף שלוחה מבוקשת במשך שעות ארכות. הבוקר ערכנו ניסוי -ניסינו את משרדי מע"מ ת"א 1 ת"א 3.התקשרנו אליהם,לכל מחלקה ומחלקה. במשך כשעה וחצי . החל מ8וחצי ועד ל10 ניסינו ליצור קשר עם כל המחלקות השונות במענה הטלפוני ב2 הסניפים!!! איש לא ענה!!! אף לא מחלקה אחת!!! לכל מחלקה המתנו על הקו בין 15 ל20 דקות!! לא ניתן היה לקבל שירות נורמאלי ומענה אנושי!!! אנו בעלי עסק,בעלי משפחות ועובדים שעות ארוכות ולא יתכן שבעבור פיסת מידע קטנה נכלה את כל זמננו בהמתנה למענה או לחילופין שעל כל שאלה נאלץ לגשת ולחכות במשרד המע"מ. חלק מהשרות הוא מענה טלפוני ואנשי המשרד אינם נותנים שירות זה!! אנו דורשים מענה אנושי מהיר ויעיל לפי החוק,לא יאוחר מכמה דקות של המתנה במענה הטלפוני. אנו דורשים פיקוח תמידי על כך שהדבר מבוצע וכי אכן יש מענה בכל המחלקות השונות ובזמן סביר של עד 2 דקות המתנה. 3. אין אפשרות להגיש תלונות על השירות הלקוי- אנו דורשים שבעמוד הראשי של כל שירות ממשלתי: ביטוח לאומי,מע"מ,מס הכנסה ועוד תופיע באופן ברור 'תיבת תלונות'. ושלתיבה זו ניתן יהיה להגיש תלונה על שירות לקוי כמו שנתקלנו בו-הישר אל נציב תלונות הציבור ומבקר המדינה. ושמערכת זו תהיה תחת פיקוח ומדי יום יוודאו שהיא תקינה ועובדת כראי!! כאשר מגיעים לאתר המע"מ ורוצים להגיש תלונה על השירות הלקוי ,הדבר הינו מאד מסובך ואף בלתי אפשרי. לוקח המון זמן להבין היכן ניתן לפנות ולהגיש תלונה . צריך לחפור מאד מאוד לעומק באתר וזה מאד מסובך להבין איפה ניתן פשוט להגיש תלונה על השירות. ואז,לאחר זמן רב -שמוצאים את המקום בו מגישים תלונה-לאחר שמלאנו טופס תלונה במשך דקות ארוכות, שלחנו אותו ו. הפלא ופלא!!האתר מודיע כי מערכת הגשת התלונות לנציב תלונות הציבור כלל אינה פועלת!!! בכל הפעמים ששולחים תלונה (לאחר שממלאים אותה במשך 20 דקות) האתר מודיע כי למעשה הוא אינו עובד ולא ניתן להגיש תלונות!! לאחר כמה ניסיונות-מתייאשים כמובן .(כי בכל זאת כדי לשלם ככ הרבה מע"מ למדינה אין זמן לכל הדברים האלו,צריך לעבוד סביב השעון!!!) ואז האתר מציע לפנות לתמיכה הטכנית על מנת לדווח על התקלה.שוב המתנה ממושכת של כ20 דקות בטלפון! אנו דורשים שבעמוד הראשי של כל שירות ממשלתי: ביטוח לאומי,מע"מ,מס הכנסה ועוד תופיע באופן ברור 'תיבת תלונות'. ושלתיבה זו ניתן יהיה להגיש תלונה על שירות לקוי כמו שנתקלנו בו-הישר אל נציב תלונות הציבור ומבקר המדינה. ושמערכת זו תהיה תחת פיקוח ומדי יום יוודאו שהיא תקינה ועובדת כראי!! ולסיכום: דרישותינו הם: 1. . אתר מע"מ- אנו דורשים תיקון מיידי של האתר והפיכתו לאתר יעיל,מהיר וקל לשימוש!!שבו ניתן לשלם בפעם אחת ובקלילות את התשלום החודשי. 2. . מענה טלפוני מהיר בסניפי מע"מ- אנו דורשים מענה אנושי מהיר ויעיל לפי החוק,לא יאוחר מכמה דקות של המתנה במענה הטלפוני. אנו דורשים פיקוח תמידי על כך שהדבר מבוצע וכי אכן יש מענה בכל המחלקות השונות ובזמן סביר של עד 2 דקות המתנה. 3. אנו דורשים שבעמוד הראשי של כל שירות ממשלתי: ביטוח לאומי,מע"מ,מס הכנסה ועוד תופיע באופן ברור 'תיבת תלונות'. ושלתיבה זו ניתן יהיה להגיש תלונה על שירות לקוי כמו שנתקלנו בו-הישר אל נציב תלונות הציבור ומבקר המדינה. ושמערכת זו תהיה תחת פיקוח ומדי יום יוודאו שהיא תקינה ועובדת כראי!!על החתום,בעלי העסקים בישראל