מחזירים את הקול לעובדים - למען ועד ארצי מייצג ושיוויוני

אין תמונה

מספר חתימות

149
 
1,200  

הערה חשובה בהתחייבות העצומה אנונימית, אף אחד מלבד יו"ר ההסתדרות לא רואה מי חותם  . החתימה על עצומה זו היא הבעת עמדה לגיטימית במסגרת זכות ההתארגנות ונועדה אך ורק לשיפור  הליכי הדמוקרטיה הפנימיים בארגון.

אל : הנהגת ההסתדרות

אנו עובדי מערכת בתי משפט מכל רחבי הארץ  פונים אליכם מתוך דאגה עמוקה לערכי הייצוג והדמוקרטיה בארגון שלנו.

אנו מבקשים להבהיר בצורה שאינה משתמעת לשני פנים : השיטה הקיימת כיום , השוללת את זכות ההצבעה מחלק בלתי מבוטל מחברי וועד נבחרים  בקביעת זהות יו"ר הוועד הארצי אינה דמוקרטית.

לאור זאת אנו דורשים לשנות את שיטת הבחירות  הנוכחית ולהחזיר את השיטה הדמוקרטית שהייתה נהוגה במשך שנים רבות בה לכל חברי הוועד הנבחרים מכל רחבי הארץ יש זכות הצבעה.

או לחילופין לאפשר בחירה ישירה לכלל העובדים במערכת בתי משפט באופן ישיר וחשאי באמצעאים דיגיטאלים מתקדמים הקימים  כיום כפי שנעשה במספר ארגונים בארץ.

לא ניתן להמשיך להשלים עם שיטה המבטל את קולם של נציגי עובדים נבחרים.

על החתום עובדי מערכת בתי משפט :

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו

ציר הזמן של העצומה

23/04/2026
העצומה השיגה 100 חתימות!
21/04/2026
העצומה נפתחה