שינוי תכנית הלימודים בלשון

אין תמונה

מספר חתימות

7
 
12,000  
פורסם בתאריך: 10/07/2012
 
לא משנה בן כמה אתה ובין אם עברת את המבחן הזה או לא המתכונת הנוכחית של מבחן לשון ב' היא לא הגיונית ולא מממשת את הפוטנציאל שלה.בלשון א' לומדים על משלים פועל ומשלים שם (לוואי) אך בלשון ב' כל זה הופך לשמונה נושאים שונים (כמו תיאורים, מושא, קריאה וכו') שגם בתוכם כוללים עוד שמונה נושאים (סוגי התיאורים השונים והשיחבורים של כל דבר) והם משתלבים ביניהם בצורוצ שונות (דוגמת סוגי הפסוקיות השונות).וכל זאת תוך הרמת הקושי של הנושאים בצורה משמועית שמקשה על התלמידים ללמוד ולהבין. מצד שני ישנם נושאים רבים ושימושיים הרבה יותר במקצוע הזה מאשר שימוש בגזרות ושיחבורים של משפטים. יותר חשוב שילדים ילמדו איך לכתוב ואיך לבטא את עצמם בצורה מילולית, בין אם כתיבה או דיבור.התלמידים אשר לומדים היום את התחביר ותורת הצורות מחר צריכים ללכת לאוניברסיטה ולכתוב מאמרים ועבודות אך הם אינם הוכשרו לרמה מספיקה על מנת שיוכלו להצליח בלימודיהם המיקצועיים.על כן אנחנו קוראים לשינוי המתכונת הנוכחית של לימודי הלשון שתכלול חלק גדול יותר, משמעותי יותר ומקיף יותר של ביטוי עצמי, בכתב ובדיבור.שיטת לימוד שתכלול דרכים לבטא את עצמך בין אם בשיחה עם חברים, או הרצאה מול ראשי מחקר מדעיים.שיטת לימוד שתכלול דרכים לבטא את עצמך בין אם מכתב ידידותי או מאמר מדעי או ענייני. 

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו