נגד חברת קווים ונהגי קווים בפרט

נגד חברת קווים ונהגי קווים בפרט

מספר חתימות

253
 
1,000  

נמאס לנו משרות מזלזל מהנהגים של חברת עילית!

כמה פעמים קרא לך, שעמדת התחנה והאוטובוס לא עצר לך? (והאוטובוס לא היה מלא כמובן)

כמה פעמים עמדת התחנה והנהג עצר לא בתחנה? והיית צריך לרוץ לאוטובוס? ובסוף הוא ברח לך?

כמה פעמים הנהג סגר עליך את הדלת?

כמה פעמים אתה רואה נהגים מדלגים על תחנות למרות שעומדים שם נוסעים?

וכמה פעמים התקשרת לחברת קווים על מנת להתלונן? ואחרי חודשיים קיבלת מכתב בדואר שהם בדקו את המקרא והנהג כן עצר וכנראה שאתה טעית??

נראה שיש תחרות לראות כמה פחות מוסעים אפשר להעלות לאוטובוס.

נמאס לנו מזלזול של הנהגים ושל החברה!

אנחנו דורשים מחברת קווים שיטפלו בנושא!

הנה כמה חוקים שאמורים להיות מובנים מאליו!!

"לא יסגרו הנהג והכרטיסן את הדלתות שנפתחו לצורך יציאת הנוסעים מן האוטובוס, אלא לאחר שהנוסעים סיימו לצאת מן האוטובוס ובאופן שסגירת הדלתות לא תפגע בנוסעים."

שופט בית המשפט לתעבורה אברהם טננבוים:  

  "החלטה של נהג שלא לעצור בתחנת עצירה של קו השירות, יש בה משום פגיעה חמורה וזילזול בציבור הנוסעים ובזמנם, וזאת אין לקבל" 

אנו דורשים התייחסות מחברת קווים לנעשה פה בעיר!

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו

ציר הזמן של העצומה

13/10/2021
העצומה השיגה 100 חתימות!
12/10/2021
העצומה נפתחה