החזר כספי דיפרנציאלי עבור איחורי הרכבות
מספר חתימות
10 |
|
1,000 | |
יש נוסע אחד בישראל שעדיין לא קיבל החזר כספי עבור איחור של הרכבת? (שאלה רטורית). אולי יש, וזה לא אומר שהרכבת שלו לא איחרה! זה אומר שהיא איחרה בפחות מ 30 דקות! (כן כן גם 29 דקות וחצי זה פחות מ 30).
מטרת העצומה היא לשפר את הדיוק בזמני הרכבת. אם רכבת ישראל לא יכולה לעמוד בזמנים שהיא כתבה בעצמה אז שתשנה את לוח הזמנים לאחד שהיא כן תוכל לעמוד בו.
נכון, אנחנו בישראל ולא בשוויץ ושעון ישראלי לא מדייק כמו שעון שוויצרי אבל עדיין אפשר לשפר את הזמנים, ואפילו קיים פתרון שייתן לזה תמריץ.
הפתרון: החזר כספי לנוסעים שהרכבת שלהם איחרה ליעדה עבור כל זמן של איחור ולא רק עבור 30 דקות. 30 דקות איחור שווה ל 100% מעלות הנסיעה, 15 דקות איחור שווה 50% מעלות הנסיעה וכל דקה תהיה שווה 1/30 מעלות הנסיעה. אין יותר ויכוחים עם מנהל התחנה האם הרכבת איחרה ב29 וחצי דקות או 30 דקות, כל דקה שווה כסף.
כנראה ששר התחבורה חושב ש29 דקות של "האזרח הפשוט" לא שוות יותר מידיי, נראה אותו נוסע ברכבת.
נגיע ל 1000 חתימות נמשיך הלאה! מסה של אנשים משנה חוקים.
הצביעו והשפיעו!