שגרירות ושרות המדור הקונסולרי
מספר חתימות
320 |
|
500 | |
קבוצת ישראלים בהולנד Israëliërs in Nederland
Embassy of Israel
Consular Department
Buitenhof 47
2513AH
Den Haag
לכבוד שגרירות ישראל בהולנד,
הנדון: שרות המחלקה הקונסולרית
אנו חברי קבוצת ישראלים בהולנד, לוקחים על עצמינו לפנות אליכם לאחר שהתקבלו דיי והותר תלונות על השירות שמעניק המדור הקונסולרי לישראלים. אנו מבקשים לפתוח קודם כל בכך שאנו מעריכים עד מאוד את המאמצים שעושה השגרירות ככלל בפעילויותיה השונות, כולל פורייקטים יחודיים כמו ספר הקומיקס שהוצא, ופרוייקטים מיוחדים כמו ערבי זיכרון, הענקת אותות חסידי אומות העולם, כמו גם הטיפול ביחסים הדיפלומטיים בין המדינות. יחד עם זאת אנו חושבים שנכון לציין שבשנים האחרונות - מאז חילופי הסגל אנו חשים בירידה משמעותית בשרותיות משרדכם אל מול הישראלים הגרים בחו"ל.
כוונתינו היא בעיקר לנושאים הרשומים מטה:
חוסר מענה טלפוני בשעות המצויינות באתר,
אי קבלת מענה בזמן סביר לדוא"ל,
אי עידכון פרטים באתר השגרירות כמו החלפת כתובת דוא"ל.
אי עידכון לגבי זמנים מיוחדים בהם אין שירות, כמו חופשות וחגים.
אי התאמה בזמני קבלת מענה טלפוני המפורסמים באתר לעומת אלו המצויינים במשיבון בהולנדית.
קבלת קהל איטית שאינה מתחשבת ומכבדת את זמנו של הלקוח או המרחק שנסע לקבלת השירות.
אלו הן הטענות המרכזיות ואנו חושבים שניתן ורצויי לשפרן. לא כל שכן בעבור אלו שאינם ישראלים ובכל זאת נדרשים למענה ושירות קונסולרי, שכן המדור הקונסולרי הוא הפנים הייצוגיות של השגרירות אם תרצו בכך או לא. יש להבין שאנשים רבים מביננו שורים במתח מיותר וצפייה ללא צורך בכך. זיכרו שלא פעם מהווה הקשר עם הקונסוליה וכל הנלווה אליו טענה מרכזית בבקשת אנשים לוויתור אזרחות.
אנו מודעים לכך שפעמים רבות ניתן שרות נעים, מדוייק ומתוזמן בעבור מקבלי השירות, אך אנו חייבים לציין שאנו כקבוצה קיימים כבר עשור, ורצף התלונות המתקבל אצלינו אינו משאיר מקום לתהיה.
בשנים עברו היו כל אנשי השגרירות חברים בקבוצתינו, והטו אוזן קשבת לבעיות העולות גם מעבר לשעות העבודה ביוזמתם. נערכו ערבי הסברה לנושאים שונים, ונשמר קשר נעים והדוק בין מרבית הישראלים לבין הגוף שנקרא שגרירות על כל חלקיו, כולל המחלקה הקונסולרית ומחלקת תרבות והסברה.
עם כניסתו של השגריר האחרון, מר שיר-און התקיימה פגישה בינו לבין לפחות 30 אנשי מפתח בקהילתינו. המסר שהועבר אלינו היה שתפקידה של השגרירות הינו קודם כל ייצוג דיפלומטי של המדינה בהולנד, ורק אחרכך הקשר עם הישראלים במדינה. כמובן שאנו מבינים, שהרי כל אחד מאיתו מהווה נציג ישראלי בסביבתו. יחד עם זאת, לא שיערנו שהשירות שמקבלים אותם ישראלים יתדרדר באופן כל-כך ברור.
אנו מאמינים שהשרות, כל שרות, ניתן לשיפור בדרכים יצירתיות.ונשמח אם הקשר בין הקהילות לבין מוסד השגרירות והמדור הקונסולרי שבה יתהדקו באופן חיובי ומפרה. לתשומת ליבכם בברכה,
אמיר אביטל
אדמין הקבוצה. https://www.facebook.com/groups/IsraelisInTheNetherlands/
ציר הזמן של העצומה
- 17/07/2019
- העצומה השיגה 100 חתימות!
- 16/07/2019
- העצומה השיגה 50 חתימות!
- 16/07/2019
- העצומה נפתחה