איבריה- מועדון הנוסעים הגרוע בעולם

מספר חתימות
4 |
|
1,000 | |
הם מבצעים עבורך הזמנה מבלי ליידע אותך שהם מתפקדים כמאסף, לא מאפשרים לך לכרטסה באם אינך חבר מועדון, וכשאתה כבר חבר- הם עושים הכל כדי לא לצבור לך קילומטרז'.
הם תמיד עושים אובר בוקינג ותוקעים הרבה נוסעים בדקה ה-90 מחוץ לטיסה, הם יתווכחו איתך לגבי טיב הפיצוי שיתנו לך (אם בכלל), צוותי המכירות, שירות הלקוחות, הקרקע והאוויר שלהם מתחרים מי יהיה יותר גס ואנטיפט ללקוח.
הם אף פעם לא יוצאים בזמן, וזה מובנה- שני שליש מזמן האיחור נעביר בטרמינל, ואת השליש הנותר (שיכול להתארך כאוות נפשם)- נעביר במטוס, ללא מיזוג. ואם ברוב חוצפתנו נבקש כוס מים בכדי להקל על המחנק- נזכה במקלחת צוננת במבטא ספרדי כבד ויבש , מאת אחד נותני השירות האדיבים. והם לא לוקחים אחריות כשבגללם תאחר את טיסת ההמשך שלך.
הם גזענים ועושים איפה ואיפה בין נוסעים על פי לאומיהם (לי אישית יצא לישמוע דייל שלהם מסנן מילה "טובה" על עמינו היהודי, וגם אם אתה דרום אמריקאי "נחות", לעומתם, צאצאיו של קולומבוס- תזכה לחוש את יחסם האקסטרא אקסלוסיבי), ארוחותיהם הכשרות לא ראויות למאכל אדם, והם לא מוכנים לחממן. אין להם מושג מה עושים עם "המגש המוזר הזה העטוף בניילון" כפי שציינה באוזני אחת ממלצריותיהן המעופפות.
הם תמיד יתנו לשאת מזוודה אחת בלבד, בעוד חברות אחרות העושות את אותו קו יתנו שתיים. וזאת כדי לתקוע אותך בקנס שערורייתי בגובה של כמה עשרות יורו עבור כל קילו. הם מאבדים מזוודות על ימין ושמאל, ותמיד יאשימו את הנוסע שלא דיווח על העניין כראוי או בזמן.
הם מתנערים מאחריות על כל טיסה שהם עושים בשיתוף עם חברה אחרת. הם מתנערים מאחריות על כל טעות שעשה נציג שלהם, בטענה של "איך אני יכול לענות לך למה ההוא עשה ככה, אם אני בכלל נמצא פה, 500 ק"מ ממדריד" (שימו לב לאומדן המרחק המדוייק).
הם מודעים לעובדה ששוק הישראלים היוצאים לדרום אמריקה כבול ע"י ויזת תייר לארה"ב מחד, ואליטליה מאידך, ולכן מרגישים שהם מחזיקים אותנו בביצים. כתוצאה מכך אלפי ישראלים מפספסים מדי שנה ארוחות חג בבתיהם, או אצל קרוביהם בחו"ל, ונאלצים לשלם כרטיס חזור מחדש או קנסות גבוהים מאד על כל שינוי.
ועד שאתה לא מגיע איתם לבית המשפט- הם משתינים עליך.
אז מה אתם אומרים- אולי הגיע הזמן להשתין עליהם בחזרה?