מוחים על שירות הלקוחות של חברת הוט

מספר חתימות
24 |
|
30,000 | |
פורסם בתאריך: 09/06/2014
אנו חותמי העצומה מוחים על היחס הלא הוגן של הוט כלפי ציבור הצרכנים שלה.
ברצונינו למחות
1. שירות בלתי יעיל: רבים מהלקוחות מתלוננים על כך שברגע שרוצים לברר משהו בהוט, לבקש חבילה צרה או להתנתק, הם אינם מקבלים מענה ולעיתים נאלצים לחכות על הקו במשך שעות ואפילו ימים שלמים כדי לקבל שירות משירות הלקוחות של הוט.
2. חלק מהלקוחות מתלוננים על כך שהוט בלי ליידע אותם טלפונית או בפקס, מעלה את מחיר החיוב החודשי כעבור כמה חודשים. הצרה היא שקשה מאוד לברר מצב החשבוניות והחיובים, מאחר ואין מענה בשירות הלקוחות ולקוחות נאלצים "להתייבש" על הקו במשך זמן רב מדי.
כל מי שנתקל בקשיים במוקד שירות הלקוחות של חברת הוט, כל מי שניסה להשיג אותם ללא הצלחה, כל מי שנתקל בבעיות במתן שירות או חשבוניות לא הגיוניות- אנא חתמו ושילחו גם לחבריכם.