לתושבי גני אביב נמאס לקבל שרות לקוי בסניף הדואר השכונתי

מספר חתימות
עד כה נאספו: 147 חתימות.
|
לכבוד- מנהלת סניף דואר, גני אביב
נציב תלונות הציבור דואר ישראל
שרות לקוחות דואר ישראל
הנדון: התנהגות לא נאותה של עובדת הסניף
אנו תושבי גני אביב, מבקשים להביע את תסכולנו מהיחס אותו אנו נאלצים לקבל מעובדת הסניף בשם חלי.
אנו עדים למספר רב של תקריות בהן גברת חלי תקפה לקוחות, הרימה את קולה, העליבה ולא נתנה את השרות הראוי אותו דואר ישראל מחוייב לתת.
התנהגותה של גברת חלי אינה מקובלת על תושבי השכונה שנאלצים יום יום להתמודד מולה ומול האגרסיביות שלה.
גברת חלי אינה עומדת בנהלים אותם חברת דואר ישראל הציבה לעצמה ופעמים רבות מסרבת לתת שרות בסיסי בטיעונים שקריים.
בן אדם שלא סבלני ולא יודע לתת שרות בסיסי לא צריך לעבוד בשרות לקוחות פרונטלי.
אנו מבקשים ממך בכל לשון של בקשה לפעול למען לקוחות הסניף.
בברכה,
תושבי גני אביב, לוד
*חשוב לי לציין שאני לא חותרת לפיטורין של חלי. אין בי כוונה לפגוע בפרנסה של בן אדם. (למרות שאם חשוב לבן אדם להתפרנס יש דרך לעשות את זה בלי לרמוס כבוד של אחרים). אני כן חותרת שיעבירו אותה משרות לקוחות פרונטלי.
ציר הזמן של העצומה
- 11/11/2015
- העצומה השיגה 100 חתימות!
- 07/11/2015
- העצומה השיגה 50 חתימות!
- 16/10/2015
- העצומה נפתחה