מחזירים את הגאווה למשפחה
מספר חתימות
10 |
|
1,000 | |
- באנו חושך לגרש 2020
חברת הביטוח AIG פרסמה מכספי לקוחותיה (שחלקם הגדול מתנגד), קמפיין המנסה לחנך מחדש אותנו ואת ילדנו, ולהגדיר את המשפחה הלהט"בית - כמודל לחיקוי.
ההחלטה הפופוליסטית של AIG להתרפס בפני הקהילה הגאה, תוך רמיסת מסורת בת אלפי שנים של יהודים ולא יהודים, הופכת את לקוחותיה ואת הציבור הרחב - לשבויי עיצוב תודעה, שמעוות את תפיסת המשפחה.
בכוונת מכוון רמסה AIG את ערכי המשפחה הישראלית והדיחה: אימהות, אבות, ילדים, סבים וסבתות. ובמקומם הציגה את גרסתה למודל משפחה: שני גברים וכלב
דווקא עכשיו בחג חנוכה, המסמל את האור והגבורה של המכבים מול חשכת היוונים והמתייוונים- נחתום כולנו ונחזק את היהדות ואת ערכי המשפחה בישראל למען ילדנו.
אם עתיד הילדים שלכם חשוב לכם, תחתמו!
לקוחות חדשים:הנני מצהיר בזאת שלא אצטרף לביטוח AIG עד שיוסר הקמפיין
לקוחות קיימים:אם לא תסירו את הקמפיין, אשקול לבטל מיידית התקשרותי עם AIG