שיפור ההתנהלות של המשרדים הממשלתיים!!!

שיפור ההתנהלות של המשרדים הממשלתיים!!!

מספר חתימות

2
 
150,000  
פורסם בתאריך: 29/08/2010
 

זה לא ייתכן, שאזרח תמים מטלפן לשירות יעוץ לאזרח (שי"ל) ובמקום יעוץ ומענה חם -מקבל צעקות נוסח "אין לי את כל היום בשבילך".

זה לא ייתכן שאף אחד לא יעשה כלום עמ"נ לקצר את התורים במשרד הפנים, כמו למשל- להרחיב את שעות הפעילות.

זה לא ייתכן, שבביטוח לאומי אף אחד לא מעודכן בן כמה אתה ואיפה אתה גר, ולא שולחים אף מכתב שיעדכן אותך כמה אתה אמור לשלם להם. הם מצפים שילדה בת 18 תרדוף אחריהם עם הכסף (שמאיפה לה??). זה לא ייתכן שאחרי 5 שנים יגידו לך שאתה חייב אלפי שקלים. רק כי אף אחד לא עידכן אותך.לא ייתכן שמצפים מאזרחים צעירים שלרוב אין להם דמי כיס, תלמידים, סטודנטים, וכדומה שיחפשו למי לשלם את הכסף שאין להם. זה לא ייתכן שיחשבו את גובה התשלום לביטוח לאומי לפי הברוטו של ה"שכר הממוצע" ולא מנסים להקל ולחשב זאת לפחות לפי הנטו.

לא ייתכן שככה ישתינו בקשת על האזרח הקטן.

זה מביא אותנו למסקנה העגומה- משרד שלא מוכר משהו ואין לו מתחרים- אין לו שום אינטרס להתייעל ולתת יחס אנושי ולתת שירות הוגן. ובדיוק כך זה נראה.

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו