ערעור בנושא: מבוא למתמטיקה דיסקרטית

אין תמונה

מספר חתימות

עד כה נאספו: 1 חתימות.
פורסם בתאריך: 09/02/2016
 

סטודנטים רבים ניסו לפתור את שאלה 2 במבחן. שאלה 2 א' לא הייתה מנוסחת באופן ברור.

ההנחיות בטופס הבחינה היו למצוא כל X כפסוקים במשתנים A,B.

לאחר כשעה מתחילת המבחן נכנסו מרצים ומתרגלים בכדי להסביר שהייתה טעות בכתיבת הסעיף בשאלה ותיקנו את ניסוח השאלה שיש למצוא את כל X במשתנים A,B,C.

לאחר יותר משעתיים ממועד תחילת המבחנים בחלק גדול מהכתות נכנסו שוב אנשי הסגל בשביל להסביר שיש לתת 2 דוגמאות לסעיף זה, זאת נעשה לאחר שהיו סטודנטים שכבר הגישו את המבחן ולא יכלו לחזור ולהוסיף את הדוגמאות לפתרון התרגיל.

ההנחיות לא ניתנו באופן זהה לכל הכיתות- בחלק מהכיתות לא ניתנה ההנחיה על שימוש בשלושת המשתנים, ובחלק מהכיתות לא ניתנה הנחייה על נתינת 2 דוגמאות בלבד.

סטודנטים רבים ניסו לפתור את שאלה 2 כתוצאה מכך שניסוח השאלה היה לקוי ונדרש לתקן אותו פעמיים. נגזל זמן רב מאיתנו לפתרון שאלה זו והשאלות הבאות. הסטודנטים לא יכלו להבין בבירור שמדובר בניסוח לקוי וניסו לפתור את השאלה. למרות בעיה זו, לא קיבלנו הארכת זמן והיה עלינו לפתור את המבחן בזמן שהוגדר מלכתחילה.

בנוסף לכך, ישנם כתות שקיבלו אפשרות להשתמש במחשבון בזמן שכתות אחרות לא קיבלו אפשרות זו.

אנו מרגישים כי המבחן לא משקף את יכולות הסטודנטים, זאת לאור הטעויות שנעשו לא באשמתנו וגזלו זמן רב ותסכול במהלך המבחן ומתוקף האפשרות של חלק מהסטודנטים להשתמש במחשבון כשאחרים לא יכלו.

לפיכך יש להתחשב בציון שלנו בהתאם.

על החתום:

סטודנטים ממחלקת הנדסת תעשייה וניהול שנה א'.

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו