ביטול קו 27

אין תמונה

מספר חתימות

19
 
5,000  
פורסם בתאריך: 30/06/2011
 
כידוע לכולם, החל מה-1.7 מתחילה רפורמת הקווים בדן, במסגרתה יבוטל קו 27.קו 27 הוא קו מרכזי, המחבר את צפון ת"א עם תחנה מרכזית לאורך כביש חיפה.הקו הוא יחסית קו ישיר, למעט עיקוף באיזור רמת אביב ונוסע מסמינר הקיבוצים עד לתחנה מרכזית.כתוצאה מביטולו, יהיה עומס רב על הקווים העוברים במסגרת כביש חיפה.שנית, אין קו ישיר המחבר את תחנה מרכזית עם שכונות צפון העיר.שלישית, שכונת רמת-אביב ג' מבודדת לחלוטין, ואי אפשר להגיע ממנה לרכבת צפון/עזריאלי/משרדי הממשלה ועוד.לראיה, באתר נתיבי איילון בסקר שהוכן ע"י מובילי הפרויקט - http://www.ayalonhw.co.il/download/1039Tel_Aviv_University_Area_Bus_Study.pdfנכתב כי קו 27 הוא הקו המרכזי של תושבי תל-אביב באיור שכונות רמת-אביב ורמת-אביב ג', יחד עם הסטודנטים באוניברסיטת ת"א.כידוע, במשרד התחבורה ניסו לבטל גם את קו 45, והנה הצליחו להחזיר את הקו.אני מאמין שאנחנו יכולים להחזיר גםאת קו 27!אשמח לחתימות מפורטות שאוכל להראות לחברת נתיבי אילון.עדכון - החל מ-5.8, קו 171 אמור להיכנס לתוך רמת אביב ורמת אביב ג', משם להמשיך עד קניון רמת אביב, נסיעה בכביש חיפה עד לרכבת מרכז, המשך לעזריאלי-הקריה ומגדל הממשלה, והמשך לעצירה באיזור לה-גארדיה סמוך לתחנה מרכזית.בהמשך הקו אף נוסע לתוך חולון, כמתואר באתר busline.co.ilלא מדובר בתחליף מלא לקו 27, בפרט לאור העובדה שהוא לא כולל את רכבת האוניברסיטה, אך מעבר בתוך צפון תל-אביב לרכבת האוניברסיטה אפשרי ע"י קו 13, ולפי מה ששמעתי, בעקבות סיכום עם אגודת הסטודנטים, קו 126 אמור לעבור לשם עם תחילת שנת הלימודים הבאה (סוף אוקטובר 2011).לאור זאת אני מחליט לסגור את העצומה, קו ישיר בתדירות של 20 דקות יחד עם אפשרות מעבר (למשל קו 13 או 126 לאיזור כביש חיפה ומשם המשך בכמעט כל קו הנוסע על כביש חיפה) נראה לי מהווה פתרון טוב לדרישות שהעלינו. מי שמעוניין להחליף, יוכל לבחור מבין מגוון דרכי הגעה, ומי שלא, יחכה לקו 171 (שנוסע לרוב באוטובוסים מפרקיים).תודה לכל החותמים, אני יכול להגיד שדיברתי עם מנכ"ל נתיבי איילון (שד"א מתגורר בצפון תל-אביב), ועדכנתי אותו בנושא החתימות בעצומה. לא יודע אם זה מה שהשפיע על מתכנני הרפורמה, אבל אני מניח שזה הועיל במקצת.