קיר אקוסטי בסמוך למסילת הרכבת בבנימינה
מספר חתימות
104 |
|
100 | |
לאחר פניות חוזרות ונשנות מצד התושבים בבינימינה החלה הנהלת הרכבת בבניית קיר אקוסטי מצידם המזרחי של פסי הרכבת בלבד בטענה כי הצד המערבי הינו איזור תעשייה תוך התעלמות גסה מהעובדה כי בגב איזור התעשייה ישנן שכונות חדשות וותיקות המאכלסות מאות משפחות. הקיר האקוסטי שנבנה בצד המזרחי, הינו נמוך מידי, ואינו מגן מפני רעש המנועים המצויים מעל לקרונות אלא להפך גורם לכך שהרעש מתנגז כלפי מעלה ויוצא במלוא עוצמתו אל מעבר לקיר הנמוך שנבנה. פניות שלנו אל הנהלת הרכבת לא זכו לתגובה כלל. בכוונתנו לאסוף מספר חתימות רב ככל האפשר של תושבים מבינימינה הדורשים להאריך את הקיר האקוסטי עד לקצה הדרומי של תחנת הרכבת. כמו כן יש להגביה את הקירות הן המערבי והן המזרחי, לגובה שיכסה באופן מוחלט את הרעשים. תחנת רכבת בינימינה הפכה לעורק מרכזי בארץ, ובשעות השיא עוברות רכבות בשני הכיוונים בהפרשים של מספר דקות בין רכבת לרכבת. כמו כן, רכבות מטען , עוברות במהלך כל שעות הלילה והבוקר המוקדמות ומהוות מטרד ממשי. בניית קיר אקוסטי גבוה משני עברי המסילה לאורך כל הישוב, הינו הכרח. אנא חתמו והעבירו בין מכריכם על מנת שנוכל להעביר עצומה זו אל מנכ"ל הרכבת ושר התחבורה לפני שמסיימים את בניית הקיר האקוסטי בצד המזרחי. תודה
ציר הזמן של העצומה
- 22/11/2009
- העצומה השיגה 100 חתימות!
- 27/10/2009
- העצומה נפתחה