גם אני דורש פיצוי מבזק בינלאומי

מספר חתימות
עד כה נאספו: 28 חתימות.
|
פורסם בתאריך: 22/10/2011
החל מסביבות תאריך 16.10.2011, חול המועד סוכות, ישנה תקלה שמשבשת ומאיטה מאוד את הגלישה של לקוחות בזק בינלאומי. התקלה, כפי שנמסר על ידי נציגי בזק בינלאומי, היא "תקלה בליבת השרתים" של בזק בינלאומי. אולם, מאז ובמשך ימים ארוכים התקנה הוסתרה מהציבור, לא נמסרה עליה הודעה למנויים באמצעות המייל, ולא הושמעה הודעה מוקלטת בעת ההמתנה למוקד שירות הלקוחות או המוקד הטכני של בזק בינלאומי. רק לקוחות אשר ידעו לזהות כי ישנה בעיה בגלישה, והתקשרו באופן אקטיבי לבזק בינלאומי, זכו לתשובה כי ישנה תקלה. בנוסף, בניגוד למצופה בעת תקלה, בזק בינלאומי סגרה את מוקדי שירות הלקוחות מוקדם מהרגיל בימים אלו, ולא איפשרה למנויים שרוצים להתנתק לתת הודעת ניתוק (נציגי השירות הטכני סירבו לקבל הודעות ניתוק בשם החברה). לא נמסר מועד לתיקון התקלה, אלא רק "עד אחרי החגים".תקלות הן חלק מהחיים בחברות תקשורת, ולא ניתן לצפות לגלישה חלקה ללא כל תקלה. אולם יש דרך לטפל בתקלות. כאשר לסלקום הייתה תקלה בליבת השרתים, כל אנשי החברה, מגדול עד קטן, נשארו לעבוד בחברה עד לפיתרון התקלה, בין אם היה מדובר על אנשים טכניים ובין אם היה מדובר על עובדים "סתם", אשר תגברו את מוקדי שירות הלקוחות. בזק בינלאומי עובדת הפוך - מוקדי השירות אינם פועלים, המוקדים הטכניים מאוישים בדלילות, ואין בהם במהלך כל ימי החג מנהלים בכירים שיכולים לתת פתרונות או לענות לשאלות, אלא רק נציגים זוטרים. בנוסף, בזק בינלאומי לא מוסרת מידע על התקלה, לא פועלת לתיקונה המהיר, ולא מאפשרת להודיע על ניתוק. המטרה של עצומה זו היא לתת פומביות לתקלה שבזק בינלאומי מנסה להסתיר, ליידע אותה כי עילה לפצות את הלקוחות בפיצוי ניכר, ואם לא - חותמי העצומה יודיעו לבזק בינלאומי כי היא הפרה את חובותיה על פי החוזה של עם הלקוחות, ועל כן החותמים ייתנתקו מבזק בינלאומי באופן קולקטיבי.