הנדון: הוספת קו אוטובוס מנתניה לתחנת רכבת בית יהושוע וממנה

אין תמונה

מספר חתימות

עד כה נאספו: 23 חתימות.
פורסם בתאריך: 05/03/2013
 
הנדון: הוספת קו אוטובוס מנתניה לתחנת רכבת בית יהושוע וממנהשמי ענבר ששונוב , בת 19 , משרתת בצה"ל, לאחרונה עברתי לגור בדרום העיר נתניה. הדבר מקשה על איכות החיים מסיבה אחת פשוטה - חוסר בתחבורה ציבורית לתחנת רכבת בית יהושוע והחזרה ממנה לכיוון נתניה.על מנת להגיע לבסיס הינני נוסעת ברכבת ישראל מתוך ידיעה שזוהי הדרך הקצרה ביותר. כידוע, נכון לעכשיו אין גישה תחבורתית לתחנת רכבת בית יהושוע, למעט מוניות שירות.בנוסף, אציין כי משכורת חיילי צה"ל עומדת על 356 שקלים לחודש. עלות הנסיעה במונית שירות עומדת כיום על סכום של 5 ש"ח לחייל. בחישוב מהיר, על מנת לסוע כל יום ברכבת למשך חודש, הסכום הכולל הינו 200 ש"ח, כלומר 56.5% מהמשכורת שממנה חייל אמור להתקיים בחודש. סכום זה רלוונטי אליי כחיילת אשר איננה אמורה לפי חוקי מדינת ישראל וצה"ל להוציא כסף על נסיעות כלל.מידי יום, לערכתי, עוברים בתחנת רכבת בית יהושוע מאות נוסעים אשר רובם נוסעים וחוזרים לנתניה ומנתניה, ולערכתי רובם הנוסעים הם אזרחים, אשר מוציאים מאות שקלים עקב העובדה שהם:א. נוסעים במוניות שירות (עלות מונית שירות לאזרח 6 ש"ח).ב. נוסעים במוניות ספיישל (המחיר המינימלי מצומת פולג לתחנת הרכבת בית יהושוע הינו 32 ש"ח).ג. נוסעים ברכב פרטי לתחנה (יש לציין כי מקומות החניה מוגבלים, והרבה אנשים מוציאים עצמם ללא מקום חניה ובשל זאת מפספסים את הרכבת).יש לציין כי במונית שירות כמות הנוסעים המקסימלית הינה 10 נוסעים ומנגד, כמות הנוסעים באוטובוס הינה למעלה מ-50 נוסעים.עוד נוסיף כי הפקקים היומיומיים לא תורמים הן לפליטת הגזים החמורה, בשל העבודה שנוסע אחד נוסע ברכב פרטי, מה שמכפיל את מספר המכוניות על הכביש ומזהם את האוויר. ובין היתר ההגעה לתחנת הרכבת בית יהושוע והחזרה משם לכיוון נתניה הופך להיות תהליך מורט עצבים.לאור כל הנתונים הנ"ל אבקש לבחון הוספת קו אוטובוס מנתניה לרכבת בית יהושוע ולהפך, על מנת להקל על תושבי העיר הן מבחינה כלכלית ,הן מבחינת זיהום האוויר, הן מבחינת נגישות ואיכות החיים.הודה להתייחסותכם וטיפולכם בנושא.בברכה,ענבר ששונוב[email protected]

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו